Главная / Навчальний процес

Навчальний процес

cd81ca5c77d6

Навчальний процесс дошкільного навчального закладу будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, новинок психоголо-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи

ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ:

I. ДЕРЖАВНИМИ СТАНДАРТАМИ

  • Базовий компонент дошкільної освіти /нова редакція/ Науковий керівник: А. М. Богуш, Київ, 2012

  • Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова редакція), науковий керівник: Кононко О.Л., Київ, 2014

  • Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», (авт.: Андрієтті О.О., Голубович О.П.), Київ, 2017

II. АЛЬТЕРНАТИВНИМИ ПРОГРАМАМИ

  • «Радість творчості», програма художньо – естетичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку (авт.: Борщ Р.М., Самойлик Д.В.)

  • «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З., Линник Т. А.);

  • «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.)

  • «Безмежний світ гри з LEGO» (авт.Рома О.Ю.), Київ, 2016

  • Програма з національно - патріотичнрого виховання дітей дошкільного віку "Україна - моя Батьківщина", 2016
  • Програма "Мудрі щахи", 2016
  • Програма "Хореографія" (авт.Шевчук), 2015

 

ЗАВДАННЯНА 2017 – 2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:

 

    1. Підвищувати якість освітнього процесу через реалізацію обласної науково – методичної проблеми „Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства” (ІІІ етап)

    2. Продовжувати пошук нових форм роботи з формування патріотичних почуттів, духовності та моральних цінностей у контексті проблеми «Інтеграція родинного і суспільного виховання»

    3. Впроваджувати LEGO – конструювання в освітній процес дошкільного закладу в рамках проекту «Сприяння освіті», "Шість цеглинок"

    4. Координувати аспекти фізичного, психічного, психологічного та соціального здоров'я дітей п'ятирічного віку між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітньою школою в світлі "концепції нової української школи"

 

ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ "Я У СВІТІ" В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ:

123

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ – ЦЕ:

1. Ціннісно орієнтовані мета і завдання

2. Ціннісно орієнтовані заходи

3. Ціннісно орієнтований зміст

4. Ціннісні результати

5. Ціннісно орієнтована взаємодія педагога і дитини