Навчальний процес
Навчальний процесс дошкільного навчального закладу будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, новинок психоголо-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи
ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ:
I. ДЕРЖАВНИМИ СТАНДАРТАМИ
-
Базовий компонент дошкільної освіти /нова редакція/ Науковий керівник: А. М. Богуш, Київ, 2012
-
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова редакція), науковий керівник: Кононко О.Л., Київ, 2019
-
Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», (авт.: Андрієтті О.О., Голубович О.П.), Київ, 2017
II. АЛЬТЕРНАТИВНИМИ ПРОГРАМАМИ
- Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичних рекомендацій «Безмежний світ гри з ЛЕГО» / О.Ю. Рома, В.Ю. Близнюк, О.П. Борук, 2016 р./
- Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку / М.М.Єфименко. Лист ІМЗО від 09.07.2019 №22.1/12-Г-627
- Дошкільникам – освіта для сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти. Лист ІМЗО від 12.02.2019 №22.1/12-Г-46
- Про себе треба знати, про себе треба дбати. Парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку /авт. Лохвицька Л. В., Мандрівець, Лист ІМЗО від 04.12.2018 №22.1/12-Г-1049
- Парціальна програма з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» /О.М. Каплуновська, І.І. Кичата, Ю.М. Палець, за наук. ред. О.Д. Рейпольської, 2016 р./
- Скарбничка моралі. Парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку (видання 2-ге оновлене зфі змінами і доповненнями) – Лохвицька Л.В.. Мандрівець. Лист ІМЗО від 18.11.2019 №22.1/12-Г-1094
- Лідер живе в кожному. Парціальна програма для закладів освіти по формуванню лідерського потенціалу у дітей дошкільного віку – авторський колектив Гавриш Н., Безсонова О., Безрукова О., Воронов В. ТОВ МР ЛІДЕР ГЛОБАЛ. Лист ІМЗО від 18.05.2020 №22.1/12-Г-271
- Дитяча хореографія. Програма хореографічної діяльності дітей ві 3-х до 7-ми років. Навчально – методичний посібник. Шевчук А.С.. Мандрівець. Лист ІМЗО від 18.05.2020 №22.1/12-Г-282
- STREAM – освіта., або Стежинки у Всесвіт. Альтернативна програма з формування культури інженерного мислення в дітей перед шкільного віку – науковий керівник Крутій К.Л. 14.07.2020 №22.1/12-Г-274
- Комп'ютерна грамота для малят. Парціальна програма для дітей старшого дошкільного віку. /Болотова О.М., Вайнер О.В., Семизорова В.В.. Мандрівець. 14.05.2018 №22.1/12-Г-236
- Вітаю Театре. Парціальна програма (для дітей старшого лдошкільного віку). Макаренко Л.В. Сайт МДУ. 13.11.2019 №22.1/12-Г-1068
ЗАВДАННЯ НА 2021 – 2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
- Організувати роботу над обласним науково – методичним проєктом «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи» (ІІ етап роботи над проблемою) через організацію педагогічного партнерства закладу дошкільної освіти та початковою ланкою освіти.
- Застосовувати компетентнісний, діяльнісний, системний та цілісний підхід під час освітнього процесу шляхом впровадження концепції наскрізного підходу «Навчання через гру!» в рамках проектів «Сприяння освіті», «Шість цеглинок»
- Удосконалювати роботу з формування національно-патріотичних почуттів, духовності та моральності через пошук нових форм роботи із здобувачами освіти та громадськістю.
- Формувати в дітей екологічну свідомість, уявлення про екосистеми, усвідомлення зв'язку між відповідальним ставленням до довкілля та
збереженням свого власного здоров'я.
ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ "Я У СВІТІ" В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ:
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ – ЦЕ:
1. Ціннісно орієнтовані мета і завдання
2. Ціннісно орієнтовані заходи
3. Ціннісно орієнтований зміст
4. Ціннісні результати
5. Ціннісно орієнтована взаємодія педагога і дитини