Главная / Навчальний процес

Навчальний процес

cd81ca5c77d6

Навчальний процесс дошкільного навчального закладу будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, новинок психоголо-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи

ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ:

I. ДЕРЖАВНИМИ СТАНДАРТАМИ

  • Базовий компонент дошкільної освіти /нова редакція/ Науковий керівник: А. М. Богуш, Київ, 2012

  • Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова редакція), науковий керівник: Кононко О.Л., Київ, 2019

  • Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», (авт.: Андрієтті О.О., Голубович О.П.), Київ, 2017

II. АЛЬТЕРНАТИВНИМИ ПРОГРАМАМИ

  • Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичних рекомендацій «Безмежний світ гри з ЛЕГО» / О.Ю. Рома, В.Ю. Близнюк, О.П. Борук, 2016 р./
  • Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку  / М.М.Єфименко. Лист ІМЗО  від 09.07.2019 №22.1/12-Г-627
  • Дошкільникам – освіта для сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти. Лист ІМЗО  від 12.02.2019 №22.1/12-Г-46
  •  Про себе треба знати, про себе треба дбати.  Парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку  /авт. Лохвицька Л. В., Мандрівець, Лист ІМЗО  від 04.12.2018         №22.1/12-Г-1049
  • Парціальна програма з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» /О.М. Каплуновська, І.І. Кичата, Ю.М. Палець, за наук. ред. О.Д. Рейпольської, 2016 р./
  • Скарбничка моралі. Парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку (видання 2-ге оновлене зфі змінами і доповненнями) – Лохвицька Л.В.. Мандрівець. Лист ІМЗО  від 18.11.2019         №22.1/12-Г-1094
  • Лідер живе в кожному. Парціальна програма  для закладів освіти  по формуванню лідерського потенціалу у дітей дошкільного віку – авторський колектив Гавриш Н., Безсонова О., Безрукова О.,     Воронов В. ТОВ МР ЛІДЕР ГЛОБАЛ. Лист ІМЗО  від 18.05.2020 №22.1/12-Г-271
  • Дитяча хореографія. Програма хореографічної діяльності дітей ві 3-х  до 7-ми років. Навчально – методичний посібник. Шевчук А.С.. Мандрівець. Лист ІМЗО  від 18.05.2020 №22.1/12-Г-282
  • STREAM – освіта., або Стежинки у Всесвіт. Альтернативна програма з формування культури інженерного мислення в дітей перед шкільного віку – науковий керівник Крутій К.Л. 14.07.2020 №22.1/12-Г-274
  • Комп'ютерна грамота для малят. Парціальна програма для дітей старшого дошкільного віку.  /Болотова О.М., Вайнер О.В., Семизорова В.В.. Мандрівець. 14.05.2018 №22.1/12-Г-236
  • Вітаю Театре. Парціальна програма (для дітей старшого лдошкільного віку). Макаренко Л.В. Сайт МДУ. 13.11.2019 №22.1/12-Г-1068

 

ЗАВДАННЯ НА 2021 – 2022  НАВЧАЛЬНИЙ РІК:

 

  1. Організувати роботу над обласним науково – методичним проєктом «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи» (ІІ етап роботи над проблемою) через організацію педагогічного партнерства  закладу дошкільної освіти та початковою ланкою освіти.
  2. Застосовувати компетентнісний, діяльнісний, системний та цілісний  підхід  під час освітнього процесу шляхом впровадження концепції наскрізного підходу «Навчання через гру!» в рамках проектів «Сприяння освіті», «Шість цеглинок»
  3. Удосконалювати роботу з формування національно-патріотичних почуттів, духовності та моральності через пошук нових форм роботи із здобувачами освіти та громадськістю.
  4. Формувати в дітей екологічну свідомість, уявлення про екосистеми, усвідомлення зв'язку між відповідальним ставленням до довкілля та

             збереженням  свого власного здоров'я.

 

ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ "Я У СВІТІ" В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ:

123

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ – ЦЕ:

1. Ціннісно орієнтовані мета і завдання

2. Ціннісно орієнтовані заходи

3. Ціннісно орієнтований зміст

4. Ціннісні результати

5. Ціннісно орієнтована взаємодія педагога і дитини