Навчальний процес
Навчальний процесс дошкільного навчального закладу будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, новинок психоголо-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи
ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ:
I. ДЕРЖАВНИМИ СТАНДАРТАМИ
-
Базовий компонент дошкільної освіти /нова редакція/ Науковий керівник: А. М. Богуш, Київ, 2021
-
Програма розвитку дитини дошкільного віку "Дитина» (нова редакція), 2022
- Програма «Впевнений старт» (нова редакція), - Тернопіль, 2021
II. АЛЬТЕРНАТИВНИМИ ПРОГРАМАМИ
- Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичних рекомендацій «Творці майбутнього» / О.Ю. Рома, В.Ю. Близнюк, О.П. Борук, 2022 р./
- Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку /М.М.Єфименко. Лист ІМЗО від 09.07.2019 №22.1/12-Г-627
- Дошкільникам – освіта для сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти. Лист ІМЗО від 12.02.2019 №22.1/12-Г-46
- Про себе треба знати, про себе треба дбати. Парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку /авт. Лохвицька Л. В., Мандрівець, Лист ІМЗО від 04.12.2018 №22.1/12-Г-1049
- Парціальна програма з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» /О.М. Каплуновська, І.І. Кичата, Ю.М. Палець, за наук. ред. О.Д. Рейпольської, 2020 р./
- Скарбничка моралі. Парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку (видання 2-ге оновлене зфі змінами і доповненнями) – Лохвицька Л.В.. Мандрівець. Лист ІМЗО від 18.11.2019 №22.1/12-Г-1094
- Лідер живе в кожному. Парціальна програма для закладів освіти по формуванню лідерського потенціалу у дітей дошкільного віку – авторський колектив Гавриш Н., Безсонова О., Безрукова О., Воронов В. ТОВ МР ЛІДЕР ГЛОБАЛ. Лист ІМЗО від 18.05.2020 №22.1/12-Г-271
- Дитяча хореографія. Програма хореографічної діяльності дітей ві 3-х до 7-ми років. Навчально – методичний посібник. Шевчук А.С.. Мандрівець. Лист ІМЗО від 18.05.2020 №22.1/12-Г-282
- STREAM – освіта., або Стежинки у Всесвіт. Альтернативна програма з формування культури інженерного мислення в дітей перед шкільного віку – науковий керівник Крутій К.Л. 14.07.2020 №22.1/12-Г-274
- !!!!Комп'ютерна грамота для малят. Парціальна програма для дітей старшого дошкільного віку. /Болотова О.М., Вайнер О.В., Семизорова В.В.. Мандрівець. 14.05.2018 №22.1/12-Г-236
- Вітаю Театре. Парціальна програма (для дітей старшого дошкільного віку). Макаренко Л.В. Сайт МДУ. 13.11.2019 №22.1/12-Г-1068
ЗАВДАННЯ НА 2023 – 2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
- Скерувати управлінські процеси на створення максимально безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу та безпечного освітнього середовища, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває
- Активізувати роботу з формування соціально – громадянської компетентності та етнічної самосвідомості дошкільників з метою зміцнення їх національної ідентичності.
- Впроваджувати концепцію наскрізного підходу «Навчання через гру!» в освітньому процесі закладу дошкільної освіти через реалізацію проекту «Сприяння освіті».
- Продовжувати роботу з забезпечення внутрішньої системи забезпечення якості освіти: здійснити самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду»
ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ "ДИТИНА" В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ – ЦЕ:
1. Ціннісно орієнтовані мета і завдання
2. Ціннісно орієнтовані заходи
3. Ціннісно орієнтований зміст
4. Ціннісні результати
5. Ціннісно орієнтована взаємодія педагога і дитини