Главная / Навчальний процес

Навчальний процес

cd81ca5c77d6

Навчальний процесс дошкільного навчального закладу будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, новинок психоголо-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи

ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ:

I. ДЕРЖАВНИМИ СТАНДАРТАМИ

  • Базовий компонент дошкільної освіти /нова редакція/ Науковий керівник: А. М. Богуш, Київ, 2021

  • Програма розвитку дитини дошкільного віку "Дитина» (нова редакція),  2022

  • Програма «Впевнений старт» (нова редакція), - Тернопіль, 2021

II. АЛЬТЕРНАТИВНИМИ ПРОГРАМАМИ

  • Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичних рекомендацій «Творці майбутнього» / О.Ю. Рома, В.Ю. Близнюк, О.П. Борук, 2022 р./
  • Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку  /М.М.Єфименко. Лист ІМЗО  від 09.07.2019 №22.1/12-Г-627
  • Дошкільникам – освіта для сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти. Лист ІМЗО  від 12.02.2019 №22.1/12-Г-46
  •  Про себе треба знати, про себе треба дбати.  Парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку  /авт. Лохвицька Л. В., Мандрівець, Лист ІМЗО  від 04.12.2018         №22.1/12-Г-1049
  • Парціальна програма з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» /О.М. Каплуновська, І.І. Кичата, Ю.М. Палець, за наук. ред. О.Д. Рейпольської, 2020 р./
  • Скарбничка моралі. Парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку (видання 2-ге оновлене зфі змінами і доповненнями) – Лохвицька Л.В.. Мандрівець. Лист ІМЗО  від 18.11.2019         №22.1/12-Г-1094
  • Лідер живе в кожному. Парціальна програма  для закладів освіти  по формуванню лідерського потенціалу у дітей дошкільного віку – авторський колектив Гавриш Н., Безсонова О., Безрукова О.,     Воронов В. ТОВ МР ЛІДЕР ГЛОБАЛ. Лист ІМЗО  від 18.05.2020 №22.1/12-Г-271
  • Дитяча хореографія. Програма хореографічної діяльності дітей ві 3-х  до 7-ми років. Навчально – методичний посібник. Шевчук А.С.. Мандрівець. Лист ІМЗО  від 18.05.2020 №22.1/12-Г-282
  • STREAM – освіта., або Стежинки у Всесвіт. Альтернативна програма з формування культури інженерного мислення в дітей перед шкільного віку – науковий керівник Крутій К.Л. 14.07.2020 №22.1/12-Г-274
  • !!!!Комп'ютерна грамота для малят. Парціальна програма для дітей старшого дошкільного віку.  /Болотова О.М., Вайнер О.В., Семизорова В.В.. Мандрівець. 14.05.2018 №22.1/12-Г-236
  • Вітаю Театре. Парціальна програма (для дітей старшого дошкільного віку). Макаренко Л.В. Сайт МДУ. 13.11.2019 №22.1/12-Г-1068

 ЗАВДАННЯ НА 2023 – 2024  НАВЧАЛЬНИЙ РІК:

  1. Скерувати управлінські процеси на створення максимально безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу та  безпечного освітнього середовища, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває
  2. Активізувати роботу з формування соціально – громадянської компетентності та етнічної самосвідомості дошкільників з метою зміцнення їх національної ідентичності.
  3. Впроваджувати концепцію наскрізного підходу «Навчання через гру!» в освітньому процесі закладу дошкільної освіти через реалізацію проекту «Сприяння освіті».
  4. Продовжувати роботу з забезпечення внутрішньої системи забезпечення якості освіти:  здійснити самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду»

ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ "ДИТИНА" В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:

123

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ – ЦЕ:

1. Ціннісно орієнтовані мета і завдання

2. Ціннісно орієнтовані заходи

3. Ціннісно орієнтований зміст

4. Ціннісні результати

5. Ціннісно орієнтована взаємодія педагога і дитини