Відомості про кількісні та якісні показники матеріально - технічного забезпечення
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 238
ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Україна, 49017, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Мазепи Івана, будинок 16.
_______тел.7879725 dnz238@dhp.dniprorada.gov.ua___________________
ВІДОМОСТІ
про кількісні та якісні показники матеріально-технічного
забезпечення дошкільної освітньої діяльності, необхідної для
виконання вимог державного стандарту дошкільної освіти
відповідного рівня
Обладнання та оснащення навчально-виховного процесу у КЗДО №238 ДМР здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Типового переліку обов’язкового обладнання навчально-наочних посібників та іграшок у дошкільних навчальних закладах, затвердженого наказом МОН України від 11.09.2002 року №509, методичних рекомендацій щодо підбору і використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах.
Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 238 Дніпровської міської ради має два поверхи. У закладі функціонують 6 вікових груп: 1 група для дітей раннього віку і 5 груп для дітей дошкільного віку. Кожна з груп має окремі групові приміщення, які поділені на навчальні ігрові та спальні зони. Групові кімнати обладнані необхідним твердим і м'яким інвентарем. До складу групової для дітей входять: роздягальна, групова, спальня, туалет. У кожній групі встановлено умивальники і унітази. В освітніх приміщеннях естетично обладнані ігрові осередки, робота в яких сприяє організації навчально-розвивальної діяльності. Предметно-ігровий простір груп повністю підвладний дітям, не обмежує їх у свободі вибору, є динамічним, варіативним, різноманітним, це: куточок книги, центри інтелектуальних, будівельних, сюжетно-рольових ігор, природничо-дослідницькі в яких зібрані картинки, дидактичні ігри, сюжетні іграшки, дитяча художня та енциклопедична література, тощо. Групи забезпечені сучасним дидактичним та програмно-методичним, ілюстративним матеріалом, що дозволяє в основному реалізовувати завдання Базового компонента дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) та чинних програм. Ігровий матеріал відповідає віковим особливостям дошкільників.
У закладі обладнано кабінет практичного психолога, гурткової роботи, музична і спортивна зали.
В групових приміщеннях створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей. Групи естетично оформлені, затишні, впорядковані меблями відповідно до віку дітей, відповідають гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно – ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців та відповідає вимогам освітніх програм. Ігрові зони обладнані в достатній кількості навчальним та ігровим матеріалом.
Територія КЗДО №238 ДМР має огорожу про всьому периметру. Кожна група має окремий ізольований майданчик з тіньовими навісами та зеленими насадженнями. Майданчики для дітей знаходяться в безпосередній близькості від входу в приміщення.
В КЗДО № 238 ДМР працює медичний блок, який складається з медичного кабінету, маніпуляційної та ізолятора. Приміщення мають все необхідне обладнання. Медичний блок закладу утримується в належному стані і відповідає вимогам оформлення. Наявність медикаментів відповідає переліку надання першої медичної допомоги. Забезпечений проточною водою. Є кварцова лампа для проведення профілактики захворювань.
1. Інформація про загальну площу приміщень, що використовуються під час освітнього процесу
Адреса приміщення |
Найменування власника майна |
Площа, кв. метрів |
Найменування та реквізити документа про право власності або користування |
Документ про право користування |
||
строк дії договору оренди |
наявність державної реєстрації |
наявність нотаріального посвідчення |
||||
Україна, 49017, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Мазепи Івана, будинок 16 |
Територіальна громада міста Дніпра в особі Дніпровської міської ради |
1551,1 |
Відсутній |
- |
Відсутній |
- |
2. Забезпечення приміщеннями навчального призначення, іншими приміщеннями, спортивними майданчиками
Найменування приміщень навчального призначення інших приміщень, спортивних майданчиків |
Кількість приміщень майданчиків, тощо |
Площа з розрахунку на одного учня, кв. метрів |
Відомості про приміщення, майданчики (власні/ в оперативному управлінні / у господарському віданні / найманні (оренді) тощо) |
||
необхідна |
фактична |
необхідна |
фактична |
||
Спортивна зала |
1 |
1 |
5 |
5 |
комунальна власність |
Музична зала |
1 |
1 |
3,7 |
3,7 |
|
Групове приміщення для дітей раннього віку |
1 |
1 |
3,3 |
3,3 |
|
Групове приміщення для дітей дошкільного віку |
5 |
5 |
2,5 |
2,5 |
3. Обладнання навчальних приміщень та майданчиків
Найменування навчальних приміщень та майданчиків |
Найменування навчального обладнання |
Необхідна кількість, одиниць |
Фактична кількість, одиниць |
Відсоток потреби |
||||||
Іграшки, атрибути, ігрове обладнання |
||||||||||
Ляльки |
||||||||||
|
лялька-неваляйка |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
немовлята |
24 |
24 |
0 |
||||||
|
однолітки (образ дитини 2-3років:дівчатка і хлопчики) |
24 |
24 |
0 |
||||||
|
в національному українському одязі: - хлопчик, - дівчинка. |
6 6 |
6 6 |
0 0 |
||||||
|
літературний персонаж |
36 |
36 |
0 |
||||||
|
дорослі |
12 |
12 |
0 |
||||||
Предмети лялькового вжитку |
||||||||||
Лялькова білизна та одяг |
||||||||||
|
постільна білизна (матрац, простирадло, ковдра у підковдрі, подушка з наволочкою) |
24 |
24 |
0 |
||||||
|
пелюшки, повзунки, сорочечки |
27 |
27 |
0 |
||||||
|
одяг - сезонний (літній, демізесонний, зимовий) - святковий - професійний |
6
10 10 |
6
10 20 |
0
0 0 |
||||||
Посуд |
||||||||||
|
столовий - на 2-4 персони; - на 4-6 персон (глибокі й мілкі тарілки, чашки, ложки/виделки, супниця, хлібниця, таця тощо ) |
12
9 |
12
9 |
0
0 |
||||||
|
чайний - на 2-4 персони; - на 4-6 персон (чашки, блюдця, ложечки, чайник, цукорниця, розетки, таця тощо ) |
6 6 |
6 6 |
0 0 |
||||||
|
кавовий - на 2-4 персони; - на 4-6 персон (чашки, блюдця, ложечки, чайник, цукорниця, розетки, таця тощо ) |
6 6 |
6 6 |
0 0 |
||||||
|
кухонний (каструлі, сотейник, миска, пательня, чайник, сито, ополоник, дошка для нарізування, ніж) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
з елементами декоративного розпису, різьблення (тарілки, таці, горнятка, глечики, куманці та ін.) |
6 |
6 |
0 |
||||||
Меблі |
||||||||||
|
спальня (1-2 ліжка, шафа для одягу, комод/тумбочка та ін.) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
їдальня (обідній стіл, стільці/табуретки, шафа для посуду та ін.) |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
вітальня (стіл/журнальний стіл, диван, крісла, стільці, шафа та ін.) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
кухня (плита, мийка, стіл-тумба, шафа з полицями для посуду) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
ванна (ванночка, рукомийник, шафа/тумбочка) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
класна кімната (столи-парти, стільці, класна дошка) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
ліжко |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
Санчата |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
Коляски |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
Гойдалки |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
Галантерея, біжутерія(стрічки, намисто, хусточки, предмети догляду за волоссям, тощо) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
Ліжко-колиска |
3 |
3 |
0 |
||||||
Побутова техніка та засоби зв'язку |
||||||||||
|
телефон/мобільний телефон |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
праска |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
плита |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
холодильник |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
пральна машина |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
м'ясорубка |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
швейна машина |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
телевізор* / комп`ютер* |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
міксер / блендер, кавоварка* |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
мікрохвильова піч * |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
пилосос* |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
фотоапарат* |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
|
|
|
|
||||||
Фігурки |
||||||||||
|
люди |
|
|
|
||||||
|
- діти (образи дітей дошкільного віку); - дорослі (чоловіки і жінки у різному одязі, в образах різних професій та ін.); - солдатики; - історичні персонажі (лицарі, козаки тощо); - літературні персонажі |
18 18
6 6
18 |
18 18
6 6
18 |
0 0
0 0
0
|
||||||
|
тварини |
|
|
|
||||||
|
- звірі; - птахи; - риби; - комахи; - плазуни, земноводні; - фантастичні/казкові; - доісторичні (динозаври) |
21 18 15
9 9 12 5 |
21 18 15
9 9 12 5 |
0 0 0 0 0
0 0 |
||||||
Транспорт |
||||||||||
|
транспорт наземний: - легковий автомобіль; - вантажний автомобіль; - автобус, тролейбус - спеціальний транспорт (швидка допомога, пожежна машина, поліцейський автомобіль, молоковоз, хлібовоз тощо); - колійний транспорт* |
32 32 8 8
3 |
32 32 8 8
3 |
0 0 0 0 0
0 |
||||||
|
Транспорт великогабаритний іграшковий (вантажівка, легковий автомобіль, потяг*) - без навантаження вагою тіла дитини |
3 |
3 |
0 |
||||||
- |
транспорт водний: - теплохід, - катер, - човен |
12 12 12 |
12 12 12 |
0 0 0 |
||||||
- |
транспорт повітряний/космічний - літак, - гелікоптер, - орбітальний літак/ракета - супутник, - повітряна куля |
18 9 5 2 5 |
18 9 5 2 5
|
0 0 0 0 0
|
||||||
Техніка, інструменти |
||||||||||
- |
техніка будівельна: - екскаватор, - самоскид, - бульдозер, - підйомний кран, - каток*, - бетонозмішувач* |
11 11 9 6 2 2
|
11 11 9 6 2 2
|
0 0 0 0 0 0 |
||||||
- |
техніка сільськогосподарська: - трактор, - комбайн*, - сівалка* |
6 5 2 |
6 5 2 |
0 0 0 |
||||||
|
Споруди* (автопаркінг / гараж, естакада тощо) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
інструменти імітаційні (молоток, гайковий ключ, викрутка, дриль*, лещата*) |
6 |
6 |
0 |
||||||
Ігрові споруди* |
- ляльковий будинок, - театр, - вокзал, - автопаркінг, - гараж, - естакада, - бензозаправка, - зупинка, - міст, - замок/фортеця |
6 5 5 2 8 2 2 5 5 2
|
6 5 5 2 8 2 2 5 5 2 |
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 |
||||||
Настільні ігри |
||||||||||
|
розрізні картинки/пазли: - 2-6 частин - 4-8 частин - 8-12 частин - 12-24 частини - парні картинки |
5 14 11 5 5
|
5 14 11 5 5 |
0 0 0 0 0 |
||||||
|
розрізні картинки на кубиках (4-6 частин) або/та брусках (2-4 частини) |
8 |
8 |
0 |
||||||
|
розрізні картинки на кубиках |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
дидактичні настільно-друковані ігри (ознайомлення з суспільним, природним довкіллям, мовленнєвий та логіко-математичний розвиток, економічне, правове виховання, безпека життєдіяльності) типу лото, парних картинок , квартетів, ребусів та ін. |
39 |
39 |
0 |
||||||
|
маршрутні ігри |
8 |
8 |
0 |
||||||
|
інтелектуальні ігри: - дидактичні комп’ютерні ігри*, - доміно, - шахи, - шашки, - головоломки (мороки) |
14 9 3 3 5
|
14 9 3 3 5 |
0 0 0 0 0 |
||||||
Іграшки для ігор з піском, водою, снігом, вітром |
||||||||||
|
лопатки |
60 |
60 |
0 |
||||||
|
граблі короткі |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
совки |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
грабельки |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
вітрячки на паличках (30см) |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
вітрячки |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
відерця |
60 |
60 |
0 |
||||||
|
ситечка |
60 |
60 |
0 |
||||||
|
форми для піску і снігу |
32 |
32 |
0 |
||||||
|
гідроспоруда*(фонтан/млин/ шлюзи) |
6 |
6 |
0 |
||||||
М’яконабивні іграшки |
||||||||||
|
тварини |
35 |
35 |
0 |
||||||
|
літературні персонажі |
27 |
27 |
0 |
||||||
|
людина |
5 |
5 |
0 |
||||||
Народні іграшки |
||||||||||
|
Ляльки |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
Лялька-мотанка |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
фігурки людей калатала, брязкала, тарахкальця |
12 3 |
12 3 |
0 0 |
||||||
|
дзига |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
фігурки тварин |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
візочки |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
свистунці, пищики (для індивідуального застосування) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
меблі (колиска/ліжко, стілець/табурет/крісло, стіл, шафа, скриня тощо) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
посуд |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
фігурки-сюжети («танок», «колисочка» та ін.) |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
динамічні іграшки |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
Іграшкові фігурки |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
Тарадайки, каталки |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
Динамічні іграшки(«ведмеді-ковалі», «півники» та ін.) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
Гойдалки(коники) |
2 |
2 |
0 |
||||||
Механічні/інерційні іграшки, цифрові, з елементами живлення* |
||||||||||
|
робот |
8 |
8 |
0 |
||||||
|
техніка |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
тварини |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
машини |
3 |
3 |
0 |
||||||
Сенсорні іграшки, ігрове обладнання |
||||||||||
|
піраміди |
26 |
26 |
0 |
||||||
|
втулки, вкладинки, мотрійки |
23 |
23 |
0 |
||||||
|
сенсорні модулі (куби Монтессорі*) |
8 |
8 |
0 |
||||||
|
іграшки для зав'язування, загвинчування, наліплювання деталей |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
м’яконабивні іграшки/ різні форми зі шнурівкою,наліпками, ґудзиками, «блискавками», іншими застібками |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
мозаїка: - кнопкова, - геометрична, - орнаментальна |
11 11 3 |
11 11 3 |
0 0 0 |
||||||
|
світлова пісочниця (пісочний ящик з підсвічуванням) * |
2 |
0 |
100 |
||||||
|
бізіборд (сенсорна розвивальна дошка з набором різноманітних замків) * |
3 |
6 |
0 |
||||||
|
Ігрові центри з різноманітним руховим, звуковим, світловим, підвісним оснащенням |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
Об’ємний ігровий матеріал для розпізнання за кольором(кубики, палички, кульки, фігурки тварин тощо) |
9 |
9 |
0 |
||||||
Музичні іграшки (для музичних осередків/центрів у групах) |
||||||||||
Іграшки озвучені |
||||||||||
|
музична дзиґа |
11 |
11 |
0 |
||||||
|
катальця |
8 |
8 |
0 |
||||||
|
шарманка/органчик/скринька |
17 |
17 |
0 |
||||||
|
музичні сходинки / доріжка (із звукорядом або без) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
шумова іграшка (тріскачки, дзвіночки, музичні молоточки та ін.) |
14 |
14 |
0 |
||||||
|
музична механічна/електронна іграшка (іграшка зі співом, рухом, комбінована тощо) |
11 |
11 |
0 |
||||||
Інструменти імітаційні озвучені ( із звукорядом і без *) |
||||||||||
|
металофон/ксилофон |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
барабан |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
бубон |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
маракаси |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
трикутник |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
сопілка |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
гітара/домра |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
бандура |
5 |
3 |
0 |
||||||
|
Гармоніка або акордеон |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
гармошка |
3 |
5 |
0 |
||||||
|
піаніно |
6 |
6 |
0 |
||||||
Оптичні іграшки |
||||||||||
|
калейдоскоп/ролейскоп |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
бінокль |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
підзорна труба |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
стереоскоп |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
мікроскоп* |
2 |
2 |
0 |
||||||
Конструкторсько-будівельні іграшки |
||||||||||
|
Набір кубиків і цеглинок (дерев’яний, пластмасовий) |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
Настільний будівельний матеріал (дерев’яний, пластмасовий) |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
Конструктор настільний пазовий універсальний(дерев’ яний, пластмасовий) |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
Конструктор великогабаритний(дерев’яний, пластмасовий) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
Великогабаритний м який будівельний набір |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
Магнітний конструктор |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
будівельний матеріал великогабаритний дерев`яний/ пластмасовий: (куби, 3-4-гранні призми, піраміди 3-4-гранні, конуси, циліндри, арки, пластини) |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
будівельний матеріал м’який великогабаритний (куби, 3-4-гранні призми, піраміди 3-4-гранні, конуси, циліндри, арки) |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
будівельний матеріал настільний універсальний (дерев`яний/пластмасовий): - кубики, - цеглинки, - бруски, - 3-гранні - призми, - пластини; - кубики, - цеглинки, - бруски, - 3-гранні призми, - Піраміди - 3-4-гранні, - конуси, - циліндри, - арки, - пластини |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
будівельний набір настільний тематичний (дерев`яний, пластмасовий) |
11 |
11 |
0 |
||||||
|
конструктор.настільний універсальний/тематичний з різними способами з'єднання: - пазовий (дерев`яний/пластмасовий) - гвинтовий |
9 6 |
9 6 |
0 0 |
||||||
|
конструктор магнітний тематичний або універсальний |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
збірно-розбірна іграшка |
20 |
20 |
0 |
||||||
РУХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||||||||
Фізкультурне обладнання |
||||||||||
|
гімнастична стінка / драбина - висота 220 -250 см, ширинапрольоту 80 см, відстань між рейками 15 см; - висота 250-300 см, ширина прольоту 80 см, відстань між щаблями 15-20 см |
0 |
3 |
0 |
||||||
|
драбина приставна з гачками(довжина 250-350 см, ширина прольоту 80-40 см, відстань між рейками 15-25 см) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
драбина мотузяна підвісна (довжина 250-300 см, ширина 50-60 см, відстань між щаблями 20 см) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
дугоподібна драбина-ліана (відстань між рейками 20-25 см) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
дошка ребриста (довжина 250-300 см, ширина 25 -30 см, відстань між планками 6– 8 см) |
1 |
2 |
0 |
||||||
|
дошка гімнастична з гачками на одному кінці (довжина 250-400 см, ширина 15-20 см) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
дошка/доріжка із зображенням відбитків дитячих слідів (довжина 300-400 см, ширина 20 см) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
лави гімнастичні - довжина 350-400 см, ширина 20-15 см, висота 15-20 -25 см, - довжина 400-450см, ширина 20см, висота 30, см, ширина нижньої рейки 8см |
2 2 |
2 2 |
0 0
|
||||||
|
куби для вправ з рівноваги та стрибків з ребром куба - 15-20 см, - 30-40 см |
5 5 |
5 5 |
0 0 |
||||||
|
стояки (висота 180 см., відстань міжзарубками 5 см) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
стояки з кільцями (висота 220 см, діаметр кілець 30-60 см) |
1 |
2 |
0 |
||||||
|
навісні мішені-цілі/ щити з мішенями (висота 130 см, діаметр 50-60 см) |
1 |
2 |
0 |
||||||
|
дуги для підлізання, прокочування: - відстань між підставками 60 см, - висота 40-50 см - відстань між підставками 60 см, - висота 50-60 см |
8 |
10 |
0
|
||||||
|
перекладина/«тарзанка» * ( відстань від землі 100-150 м) |
1 |
0 |
100 |
||||||
|
гірка - для влізання і спуску (висота 60-80 см, довжина скату 90 см, верхня платформа 230х85 см, висота перил 45 см); - для сходження і спуску (висота 80-100см, верхня платформа 60х60 см, висота перил 40 см; сходинки шириною 20 см, висотою 8-10 см) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
гімнастична драбина (висота 150-200 см, ширина прольоту 80-100 см, відстань між рейками 15 см, діаметр рейок 3 см) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
горизонтальна драбина для переступання (довжина 150 см, 6-8 поперечних рейок, відстань між рейками 18 см, довжина рейок 40 см, діаметр 2 см) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
дошка гімнастична і ребриста (довжина 250-300 см, ширина 25-30 см, відстань між планками 6– 8 см) |
По 3 |
По 3 |
0 |
||||||
|
дошка гімнастична, один кінець якої фіксується на різній висоті (довжина 200-250 см, ширина 25-30см) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
дошка ребриста із двома похилими скатами (довжина 200-250 см, ширина бокових поверхонь 15 см) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
доріжка із зображенням відбитків дитячих слідів (довжина 200-300 см, ширина 30-40 см) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
лава гімнастична - довжина 200 м, висота 15см, ширина верхньоїдошки 20-30 см); - довжина 200-250см, висота 20-25см, ширина верхньої дошки 15-20 см |
3
3 |
3
3
|
0
0 |
||||||
|
ящик для влізання і сходження 50х50х15-20 см 50х50х10-15 см |
3 3 |
3 3
|
0 0 |
||||||
|
куби для влізання і сходження 15х15х15см |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
дуги/ворітця для підлізання, прокочування (відстаньміж підставками 60-80 см, висота 40-60 см) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
стояки з кільцями, що кріпляться вертикально на різнійвисоті (висота 130-140 см, діаметр кілець 40-50 см) |
3 |
3 |
0 |
||||||
Фізкультурний інвентар |
||||||||||
|
Канати - довжина 300-350 см, діаметр 2,5-3 см; - довжина 250-300 см, діаметр 2 см |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
шнури/мотузки (довжина 70-100 см, - 2-3 м, - 5-6 м, - 8-10 м - 10- 15 м) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
переносні кошики для метання м’ячів (діаметр 60-100 см, висота 60-80 см) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
прапорці різнокольорові: - для вправ (розмір тканини 12 х 20 см, довжина палички 30 см), - для розмітки (на підставках) |
30
5 |
30
5 |
0
0 |
||||||
|
стрічки : - для загальнорозвивальних вправ (30-40 см); - для перестрибування (100-120 см) - гімнастичні (120 -300 см, довжина палички 30-40см) |
30
1
1 |
30
1
1 |
0
0
0 |
||||||
|
хусточки (різні кольори) |
50 |
50 |
0 |
||||||
|
гімнастичні палиці/рейки пластмасові/дерев`яні: - 60 см, - 80-90 см, - 1-1,5 м |
40 |
40 |
0 |
||||||
- |
торбинки з піском: - вага 100 г, - 200 г, - 300-400 г, - 500г, - 700 г |
30 30 30
|
30 30 30 |
0 0 0 |
||||||
|
бігова доріжка дитяча (70х60х80см)* |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
міні-степпер (39х31х87 см, довжина педалей 33 см)* |
6 |
0 |
100 |
||||||
|
роликовий масажер * - для м‘язів спини, - для ступнів ніг |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
масажний килимок/доріжка: - 40х250 см, - 40х40 см |
4 |
6 |
0 |
||||||
|
тунель тканинний* (діаметр 50 см, довжина 180-200 см) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
шнури/мотузки (довжина 2-3м, 5м, 10-12 м) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
канат (250-300 см, діаметр 2 см) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
переносний кошик із сіткою для закидання предметів (діаметр 60-100 см, висота 50 см) |
1 |
2 |
0 |
||||||
|
кеглі для розмітки |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
стрічки на кільцях (довжина стрічки 20-30 см) |
110 |
110 |
0 |
||||||
|
хусточки різно кольорові (20х20 см) |
50 |
50 |
0 |
||||||
|
м’який спортивний модуль* (дуги-ворітця, скат-гірка, мат, кільце, бруси |
3 |
0 |
100 |
||||||
Прилади, допоміжний інвентар |
||||||||||
|
термометр для вимірюванняtо води |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
термометр для вимірюванняtоповітря |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
гігрометр* |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
килимки гімнастичні 120х60 см |
24 |
24 |
0 |
||||||
|
кошик для м'ячів |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
стійка для палиць |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
тара для торбинок з піском |
5 |
5 |
0 |
||||||
Спортивно-моторні іграшки, ігри, ігровео бладнання |
||||||||||
Іграшки та обладнання для ігор та вправ спортивного характеру (для застосування на фізкультурному, ігровому майданчику та/або у фізкультурній залі) |
||||||||||
|
Городки |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
баскетбольний кошик (кільце діаметром 45 см із сіткою 40 см та гачками) |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
баскетбольний щит (120х90х3 см) з кошиком/кільцем діаметром 45 см і закріпленим на відстані20 см від нижнього краю щита |
2 |
2 |
0 |
||||||
|
волейбольна сітка (нейлонова, товщина нитки 0,25 см, розмір 950х95 см) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
переносні ворота для гри у футбол та хокей * (ширина120-150 см, висота 100-150 см ) |
2 |
2
|
0
|
||||||
|
м’яч для гри у дитячий футбол: - волейбольний (вага 260-280 г, довжина кола 64-66 см) або - гумовий (вага 200-400 г, довжина кола 50 см) |
4
3 |
4
3 |
0
0 |
||||||
|
шайба для гри в хокей (пластмасова вагою 50 г або гумова вагою 50-70 г) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
м`ячик для гри в хокей*: - гумовий (діаметр 5-6 см) або - м`ячик для великого тенісу |
6
12 |
6
12 |
0
0 |
||||||
|
ключка хокей на дитяча |
2 |
4 |
0 |
||||||
|
ракетки дитячі для бадмінтону (довжина 56-60 см) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
волани для бадмінтону |
2 |
4 |
0 |
||||||
|
самокат/спортролер*: - з двома колесами |
2
|
2 |
0
|
||||||
Іграшки, ігри, ігрове обладнання для розвитку рухів, рухової активності |
||||||||||
|
більбоке (чашечка з прив`язаною до неї кулькою такого ж діаметра) |
20 |
20 |
0 |
||||||
|
кільце кид (палички 30-40 см на підставках у формі смуги/ квадрата/трикутника або такі, що встромляються в землю, кільця діаметром 8-10, 10-15, 15-20 , 20-25 см) |
2 З кільцями більших та різних діаметрів |
2 З кільцями більших та різних діаметрів |
0 |
||||||
|
кеглі (пластмасові кеглі і кулі діаметром 6-8, 10-12 см ) |
25 |
25 |
0 |
||||||
|
сухий басейн з м`ячиками* |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
м’яч фітбол* (діаметр 50-60 см) |
2 |
8 |
0 |
||||||
|
м’яч гумовий/поліхлорвініловий: - діаметр – 6-8 см, - діаметр – 12-15 см, - діаметр – 20-25 см |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
м’яч набивний: - діаметр – 5-6 см (вага 30-400 г), - діаметр – до 20 см, (вага 800-1000 г) |
3 |
3 |
0
|
||||||
|
обручі: - діаметр 55-60 см, - діаметр 70 см, - діаметр 100 см |
15 |
15 |
0
|
||||||
|
скакалки: - довга – до 180 см, - коротка – до 150 см |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
кубики дерев’яні або пластмасові (4 х 4 х 4 см) |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
брязкальце |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
кермо іграшкове (діаметр 20 см) |
30 |
30 |
0 |
||||||
Приладдя і допоміжний фізкультурний інвентар |
||||||||||
|
свисток |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
секундомір |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
термометр кімнатний для вимірювання tоповітря: - у фізкультурній/музичній залі, - у приміщеннях груп (ігрові, спальні, туалетні кімнати, роздягальні) |
2 12 |
2 12 |
0 0 |
||||||
|
гімнастичні мати (100 х 200 х12 см) |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
кошик для м'ячів |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
стійка для гімнастичних палиць |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
тара для торбинок з піском |
5 |
5 |
0 |
||||||
ХУДОЖНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||||||||
ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці / альбоми |
||||||||||
|
папір білий: |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
папір кольоровий : |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
картон білий : |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
картон кольоровий : |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
наліпки |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
Олівці кольорові (4-6 кольорів) |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
Крейда біла, кольорова |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
фарби гуашеві: - 4-6 кольорів |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
фарби для малювання пальчиками*: - 6 кольорів - 4 кольори |
15 15 |
15 15 |
0 0 |
||||||
|
глина, тісто, пластилін |
3 30 |
3 30 |
0 0 |
||||||
|
кінетичний пісок* |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
малювання: - сюжетне; - предметне: - декоративне. |
9 9 9 |
9 9 9 |
0 0 0 |
||||||
|
аплікація : - сюжетна; - предметна: - декоративна. |
3 9 9 |
3 9 9 |
0 0 0 |
||||||
|
ліплення: - сюжетне; - предметне: - декоративне. |
9 9 9 |
9 9 9 |
0 0 0 |
||||||
|
кольорознавство (кольори веселки, основні кольори, сполучені кольори, холодні кольори, теплі кольори) |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
основи композиції |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
види образотворчого мистецтва |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
жанри живопису |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
графіка |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
скульптура, скульптура малих форм |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
архітектура |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
елементи геометричного, рослинного і тваринного орнаментів * |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
декоративний розпис (петриківський, яворівський, косівський, опішнянський ужгородський, васильківський та ін.) |
21 |
21 |
0 |
||||||
|
народні ремесла (килимарство, писанкарство, вишивка, витинанка, ткацтво, карбування * та ін.) |
21 |
21 |
0 |
||||||
|
народна іграшка |
9 |
9 |
0 |
||||||
Картини/репродукції |
||||||||||
|
репродукції картин різних жанрів живопису (видатних українських і зарубіжних художників) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
репродукції картин відомих українських художників |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
ілюстрації |
9 |
9 |
0 |
||||||
Картки ( фотографії, листівки) |
||||||||||
|
народні ремесла, українське декоративно-вжиткове мистецтво*: - керамічні/гончарні вироби, - народна іграшка, - писанкарство, - витинанка, - вишивка, - ткацтво і килимарство, - лозоплетіння, - різьблення, - карбування, - гутні вироби |
9 9 9 9 9 9 9 3 3 3 |
9 9 9 9 9 9 9 3 3 3 |
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 |
||||||
|
види і жанри образотворчого мистецтва: - живопис, - графіка, - ландшафтний та інтер’єр-дизайн, - портрети, - пейзажі, - натюрморти |
3 3 3 3 3 3 |
3 3 3 3 3 3 |
0 0 0 0 0 0 |
||||||
Натуральні об'єкти |
||||||||||
|
скульптура малої форми |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
моделі для малювання, ліплення, аплікації (іграшкові фігурки тварин, людей, посуду та ін.) |
8 |
8 |
0 |
||||||
|
гончарні вироби |
8 |
8 |
0 |
||||||
|
крашанки, дряпанки, писанки (дерев'яні, глиняні або натуральні) * |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
рушники* |
210 |
60 |
0 |
||||||
|
вироби українського декоративно-прикладного мистецтва з традиційним народним розписом (петриківським, васильківським, київським, опішнянським, косівським, ужгородським) |
33 |
33 |
0 |
||||||
Дидактичне приладдя |
||||||||||
Матеріали |
||||||||||
|
папір білий |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
папір кольоровий : - 7 кольорів (основні і сполучені кольори) - 7-12 кольорів (основні і сполучені кольори, відтінки) |
120
60
|
120
60
|
0
0 |
||||||
|
картон білий |
180 |
180 |
0 |
||||||
|
картон кольоровий : - 7 кольорів (основні і сполучені кольори) - 7-12 кольорів (основні і сполучені кольори, відтінки) |
120
60
|
120
60
|
0
0 |
||||||
|
наліпки |
150 |
150 |
0 |
||||||
|
олівці кольорові: - 6-10 кольорів, -10-12 (24) кольорів і відтінків |
120
60 |
120
60 |
0
0 |
||||||
|
олівець графітний 2м - 4м |
180 |
180 |
0 |
||||||
|
фломастери: - 6-10 кольорів, -10-12 (24) кольорів і відтінків |
120 60
|
120 60
|
0 0 |
||||||
|
маркери (4,6 кольорів) |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
крейда: - біла; - кольорова (4-6 кольорів); - воскова*: - 6-12 кольорів, - 12-24 кольорів і відтінків - пастельна*: 6-12 кольорів, 12-24 кольорів і відтінків |
90
90 30 30
30 30
|
90
90 30 30
30 30 |
0
0 0 0
0 0
|
||||||
|
вугільні олівці* |
15 |
0 |
0 |
||||||
|
пастель олійна * |
15 |
0 |
0 |
||||||
|
сангіна (палички-олівці)* |
15 |
0 |
0 |
||||||
|
парафінові свічки* |
15 |
0 |
0 |
||||||
|
фарби гуашеві: - 6-8 кольорів; - 8-12 кольорів; |
120 120 |
120 120 |
0 0 |
||||||
|
фарби акварельні: - 6-8 кольорів - 8-12 кольорів; |
100 100 |
100 100 |
0 0 |
||||||
|
фарби для малювання пальчиками: - 4-6 кольорів |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
пластилін: - 6-8 кольорів; - 8-12 кольорів. |
60 120 |
60 120 |
0 0 |
||||||
|
пластика кольорова*: - 6-8 кольорів, - 8-12 кольорів |
60 120 |
60 120 |
0 0 |
||||||
|
глина |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
кінетичний пісок* |
45 |
3 |
0 |
||||||
|
клей (ПВА у закритій тарі чи крохмальний клейстер) |
120 |
120 |
0 |
||||||
Прилади, інвентар, пристосування |
||||||||||
|
ножиці |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
тичок (12-15 см) |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
пензлик круглий м’який: - № 12-16 - № 9-12; - № 5-6; - № 2-3. |
180 60 |
180 60 |
0 0 |
||||||
|
пензлик плескатий м‘який: -№ 12-16; |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
пензлик /щіточка для клею : |
180 |
180 |
0 |
||||||
|
набір стек різної форми |
180 |
180 |
0 |
||||||
|
палітра |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
розетка для фарби |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
розетки для клею |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
дощечка /пластина для ліплення |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
підкладні картонні аркуші/пластини для малювання |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
клейончасті скатертини |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
ємкість з губкою * |
27 |
27 |
0 |
||||||
|
ємкість для зберігання глини |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
підставка для пензлів |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
пластикова склянка для води (0,25 л) |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
таця/тарілка для роздавального матеріалу |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
серветка тканинна та паперова |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
качалка* |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
валик* |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
форми для вирізання із глини, тіста, пластиліну* |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
лекала * |
60 |
60 |
0 |
||||||
|
трафарет * |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
печатка/* |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
поролонова губка-печатка/* |
90 |
90 |
0 |
||||||
Обладнання |
||||||||||
|
столи для самостійної образотворчої діяльності дітей |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
панно і полички для дитячих робіт |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
дошка-мольберт для малювання крейдою/маркерами |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
мольберт дитячий* |
60 |
5 |
0 |
||||||
Екранні засоби* (записи на електронних та інших носіях, у комп`ютерних файлах і папках) |
||||||||||
Слайди, фільми, відео |
||||||||||
|
світова архітектура, паркова скульптура, екскурсії художніми музеями України |
3 |
3 |
0 |
||||||
МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці/альбоми, картини (для музичної зали, кабінету музичного керівника) |
||||||||||
|
картини за змістом музичних творів |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
ілюстрації до музичних образів |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
музичні інструменти |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
символічне зображення жанрів музичних творів |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
символічне зображення мажорного та мінорного звучання |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
символічне зображення сили звуку |
3 |
3 |
0 |
||||||
Картки (для музичної зали, кабінету музичного керівника) |
||||||||||
|
картки із зображенням груп і окремих музичних інструментів |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
картки за змістом музичних творів, з ілюстраціями музичних образів, жанрів музичних творів |
6 |
6 |
0 |
||||||
Нотні тексти (для музичної зали, кабінету музичного керівника) |
||||||||||
|
музичні твори для слухання музики |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для співів |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для музично-ритмічних рухів |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для гри на дитячих музичних інструментах |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для музично-дидактичних ігор: - на вивчення властивостей звуку; - на розвиток музичної пам’яті; - на розвиток почуття ритму; - на орієнтування у світі музичних інструментів та ін. |
6
|
6 |
0 |
||||||
Екранно - звукові засоби (для музичної зали, кабінету музичного керівника – записи на електронних та інших носіях, у комп`ютерних файлах і папках) |
||||||||||
Звукозаписи * |
||||||||||
|
класична українська і зарубіжна музика |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
українська народна музика (календарно-обрядова, ігрова, танцювальна тощо) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
сучасна українська і зарубіжна музика: - вокальна; - інструментальна |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
танцювальна музика ( гопак, козачок; вальс, полонез; полька, галоп; хороводна та ін.) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
народна дитяча пісня |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
основні музичні жанри (пісня, марш, танець) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для характеристики засобів музичної виразності (мелодії; ритму; темпу; динамічних відтінків) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для виконання на дитячих музичних інструментах |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для співів |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для музично-ритмічних рухів |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для слухання музики |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для музично-дидактичних ігор на: - вивчення властивостей звуку; - розвиток музичної пам’яті; - розвиток почуття ритму; - орієнтування у світі музичних інструментів |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
музичні твори для проведення ранкової гімнастики, супроводу фізкультурних занять |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
музичні твори для релаксації |
18 |
18 |
0 |
||||||
Інструменти для занять у музичній залі |
||||||||||
Дитячі музичні імітаційні інструменти |
||||||||||
|
струнні (бандура, цимбали, скрипка, гітара та ін.) |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
духові (флейта, сопілка, кларнет, саксофон та ін.) |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
духові з одним звуком (дудка, сурма та ін.) |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
клавішно-язичкові (тріола, акордеон та ін.) |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
кнопково-язичкові (баян, гармоніка та ін.) |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
ударно-клавішні (піаніно, рояль та ін.) |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
музичні дзвіночки |
60 |
60 |
0 |
||||||
|
ударні (металофон, ксилофон, трикутник, барабан, бубон, тарілки, тамбурин та ін.) |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
шумові (тріскачі, маракаси, бубонці, молоточки та ін.) |
24 |
24 |
0 |
||||||
Музичні інструменти |
||||||||||
|
фортепіано/рояль |
4 |
4 |
0 |
||||||
|
баян /акордеон |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
синтезатор/клавір* |
5 |
5 |
0 |
||||||
Дидактичні ігри |
||||||||||
|
на збагачення слухового сенсорного досвіду |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
на визначення характеру музики |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
на розвиток звуковисотного слуху
|
12 |
12 |
0 |
||||||
|
на розвиток музично-слухової пам`яті |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
на розвиток тембрового слуху |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
на розвиток відчуття ритму |
12 |
12 |
0 |
||||||
ТЕАТРАЛЬНА І ЛІТЕРАТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці/альбоми, картини/репродукції |
||||||||||
|
сюжети літературних творів |
9 |
9 |
0 |
||||||
Картки (фото, ілюстрації) |
||||||||||
|
окремі ілюстрації до фольклорних і авторських літературних творів |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
серія ілюстрацій до літературного твору |
21 |
21 |
0 |
||||||
Ілюстровані літературні/навчальні/періодичні видання для дітей |
||||||||||
|
окремі твори (фольклорні, авторські) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
збірки літературних творів (літературний фольклор, авторські казки, оповідання, вірші тощо) |
57 |
57 |
0 |
||||||
|
енциклопедії для дітей (універсальні, тематичні) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
дитячі розвивально-ігрові журнали |
21 |
21 |
0 |
||||||
|
зошити з друкованою основою |
21 |
21 |
0 |
||||||
Обладнання, костюми та елементи костюмів, атрибути |
||||||||||
|
полиця для дитячих книг (або полиця у шафі) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
стіл дитячий для самостійної роботи з книгою |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
театральна ширма: - велика(на зріст дорослих); - мала (на зріст дітей) *; - настільна |
- 5 6 |
- 5 6 |
- 0 0 |
||||||
|
театральна завіса |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
екран для тіньового театру: - великий; - настільний (мінімальний розмір 40х60 см) |
1 6 |
1 6 |
0 0 |
||||||
|
декорації та споруди для вистав |
10 |
10 |
0 |
||||||
|
елементи декорацій для ігор-драматизацій |
27 |
27 |
0 |
||||||
|
муляжі для вистав |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
книжки-розкладки з декораціями і висувними персонажами |
17 |
17 |
0 |
||||||
|
обладнання для куточка рядження (тумбочка/шафа, полички, дзеркало та ін.) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
театральні/карнавальні костюми |
155 |
155 |
0 |
||||||
|
елементи театральних/ карнавальних костюмів (маски, шапочки-наголівники, хустинки, жилети, штани, спіднички, штучні хвости та ін.) |
78 |
78
|
0 |
||||||
|
українські національні костюми (для хлопчиків і дівчаток) |
50 |
50 |
0 |
||||||
|
елементи українських національних костюмів (віночки, стрічки, хустки, шапки, брилі намисто, фартушки, пояси та ін.) |
24 |
24 |
0 |
||||||
|
магнітна дошка/фланелеграф (настінні чи мольберти розміром від 40х60 см) |
6 |
6 |
0 |
||||||
Театральні іграшки, літературні ігри |
||||||||||
|
театр рукавичок |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
театр рукавичок БІ-БА-БО |
5 |
5 |
0 |
||||||
|
театр тіньовий |
21 |
21 |
0 |
||||||
|
театр тіньовий настільний |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
театр пальчиковий |
18 |
24 |
0 |
||||||
|
театр іграшок і/або площинний |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
театр магнітний / фланелеграф |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
театр магнітний |
5 |
59 |
0 |
||||||
|
окремі театральні іграшки-маріонетки або тростинні ляльки |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
настільно-друковані ігри за сюжетами літературних творів |
6 |
6 |
0 |
||||||
Екранно-звукові засоби (записи на електронних та інших носіях, у комп`ютерних файлах і папках) |
||||||||||
звукозаписи * |
||||||||||
|
літературні твори (фольклорних, авторських) |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
дитяче розповідання, декламування |
9 |
9 |
0 |
||||||
Костюми, елементи костюмів |
||||||||||
|
елементи театральних/карнавальних костюмів, предмети для рядження |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
елементи українських національних костюмів(для хлопчиків і дівчаток) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
багатофункціональні елементи костюмів |
18 |
18
|
0 |
||||||
|
анімаційно-мультиплікаційні фільми, художні фільми-екранізації творів дитячої літератури |
48 |
48 |
0 |
||||||
|
відеофільми/ слайди про вистави: - лялькових театрів, - музично-драматичних театрів, - дитячих театрів і виступи дітей на святах, фестивалях у дошкільному закладі, у самостійній художній діяльності |
3 3 3 |
3 3 3 |
0 0 0 |
||||||
МОВЛЕННЄВО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||||||||
ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці/ альбоми. Картки (фотографії, листівки) |
||||||||||
|
календар природи/ погоди |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
календар природи/ погоди( в малюнках) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
пори року |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
сезонна праця дорослих |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
явища природи |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
форми земної поверхні |
1 |
2 |
0 |
||||||
|
кліматичні зони |
1 |
2 |
0 |
||||||
|
Екосистеми (ліс, поле, луки, річка, ставок/озеро/море тощо) |
1 |
5 |
0 |
||||||
|
Червона книга Украіни |
1 |
5 |
0 |
||||||
|
космос/космічні об’єкти |
1 |
5 |
0 |
||||||
тварини |
||||||||||
|
звірі |
11 |
11 |
0 |
||||||
|
птахи |
11 |
11 |
0 |
||||||
|
риби: - акваріумні; - прісноводні; - морські. |
9 3 3 3 |
9 3 3 3 |
0 0 0 0 |
||||||
|
комахи |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
земноводні та плазуни |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
хто де живе |
12 |
12 |
0 |
||||||
Рослини: |
||||||||||
|
Дерева і кущі |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
Квіти, трав'яні |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
Фрукти |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
овочі |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
Що де росте |
3 |
3 |
0 |
||||||
Дидактичні картини |
||||||||||
|
Ігри, відпочинок дітей у різні пори року |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
Праця дорослих і дітей у природі |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
Про диких і світських тварин у т.ч. з дитинчатами |
3 |
3 |
0 |
||||||
Картини (репродукції) |
|
|||||||||
|
пейзажі (різні пори року, кліматичні зони та середовища, ландшафти лісу, лісостепу, степу, пустелі, гірські та морські краєвиди, природні й погодні явища) |
7 |
7 |
0 |
||||||
|
натюрморти |
7 |
7 |
0 |
||||||
|
сюжети (діяльність дорослих та дітей в природі, в тому числі природоохоронна) |
7 |
7 |
0 |
||||||
|
про життя тварин |
|
|
|
||||||
Натуральні об'єкти |
||||||||||
Гербарії * |
||||||||||
|
листя дерев і кущів |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
квіти трав`янистих рослин, дерев, кущів |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
Трав’янисті рослини |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
трав`янисті рослини (саду, лісу, лугу, водойм, придорожні, пустирні) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
насіння і плоди |
1 |
1 |
0 |
||||||
Екранно-звукові засоби (записи на електронних носіях, у комп`ютерних файлах і папках) |
||||||||||
Звукозаписи * |
||||||||||
|
голоси тварин (звірів, птахів, комах) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
звуки природи: води (дощ, водоспад, струмок, прибій, тощо); вітру; грому, граду, скрип снігу тощо |
1 |
1 |
0 |
||||||
Дидактичне приладдя |
||||||||||
Моделі та прилади |
||||||||||
|
глобус (діаметр 260-320 мм) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
лупа ручна |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
мікроскоп* (збільшення у 100-150 разів) |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
телескоп* (збільшення у 100 разів) |
3 |
0 |
0 |
||||||
Пристосування, інвентар |
||||||||||
|
набори для дослідів, експериментування з: - водою (стіл-піддон, ємкості однакового і різного об`єму та форми, черпачки, сачки, камінчики, мірні скляночки, воронки); - повітрям (надувні форми прозорі і непрозорі, ваги, вітрячки, клаптики паперу, вати, пір`я, насос для накачування надувних предметів); - ґрунтом, піском (стіл-пісочниця, ємкості та формочки різної форми і розміру, совочки, лопатки, камінчики) |
9
9
9 |
9
9
9
|
0
0
0
|
||||||
|
безпечні світлові фільтри для спостереження кольорів спектру* |
3
|
3 |
0 |
||||||
|
пробірки великого розміру |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
магніти |
12 |
12 |
0 |
||||||
ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІАЛЬНИМ І ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці/альбоми, картини (репродукції) |
||||||||||
|
предметні (іграшки, одяг, меблі, посуд, транспорт, продукти харчування/страви, предмети гігієни та ін.) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
сюжетні (простий сюжет): - ілюстрації до авторських та фольклорних творів; - моя родина; - дитячий садок; - ігри; - свята у родині (день народження, Новий рік, Святого Миколая, Мамине свято та ін.); - розпорядок дня; - загартування; - гігієнічні процедури |
12
12 12 12
12
12 12 |
12
12 12 12
12
12 12 |
0
0 0 0
0
0 0 |
||||||
|
моя Батьківщина/рідний край (країна, місто/село, вулиця, дім) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
моя родина |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
дошкільний навчальний заклад |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
свята/народні традиції |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
державна символіка України |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
народна символіка (рослини, тварини, предмети) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
види мистецтв (музичне, хореографічне, театральне, літературне, образотворче: скульптура; кіно, живопис, архітектура та ін.) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
професії дорослих |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
Підприємства (промислові, сільськогосподарські, транспортні тощо) та установи (освітні, медичні, культурні, спортивні, фінансові, торговельні) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
що із чого і як виготовляється |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
основи здоров’я |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
зовнішній вигляд людини/та органи сприйняття |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
розпорядок дня |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
загартування |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
гігієнічні процедури/предмети гігієни |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
види спорту та спортивні знаряддя |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
міміка та жести |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
емоції та почуття |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
вчинки людей |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
права дитини |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
правила культурної поведінки |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
правила безпечної поведінки у довкіллі (вдома, на вулиці та дорогах, у лісі, біля водойми , протипожежна, газова безпека, поводження з тваринами та рослинами, незнайомими людьми тощо ) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
правила безпеки дорожнього руху (дорожні знаки) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
коректурні таблиці (за темами, що вивчаються) |
12 |
12 |
0 |
||||||
Картки (фотографії, листівки) |
||||||||||
|
предметні картки (іграшки/ігри, різні види транспорту, дорожні знаки, посуд, меблі, одяг, взуття, побутова техніка, професії/професійні інструменти, тіло/органи сприйняття, продукти харчування/страви, види спорту/спортивне знаряддя, історичні пам’ятки, державна і народна символіка) |
24 |
24 |
0 |
||||||
|
сюжетні картки (режим дня, гігієнічні процедури, професійні дії, вчинки людей, безпека життєдіяльності, економічні відносини, культура поведінки, стосунки між дітьми, життя та праця людей міста і села, буття дітей в родині і дитячому садку, школа, свята та ін.) |
24 |
24 |
0 |
||||||
Екранно-звукові засоби (записи на електронних та інших носіях, у комп`ютерних файлах і папках) |
||||||||||
ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ І ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГРАМОТИ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці, альбоми, картинки |
||||||||||
|
предметні зображення на визначення місцезнаходження звуку у слові |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
схеми слів: - складові (1-5 вічок) - звукові (від 2 клітинок) |
3 3 |
3 3 |
0 0 |
||||||
|
схеми речень |
- |
- |
- |
||||||
|
сюжетні картини для складання речень |
9 |
9 |
0 |
||||||
Дидактичне приладдя |
||||||||||
|
азбука магнітна/на кубиках/картках |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
демонстраційне набірне полотно/ магнітна дошка (настінні чи мольберти) |
3 |
3 |
0 |
||||||
ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці/ альбоми |
||||||||||
Картини, картки |
||||||||||
|
пори року (явища природи, погода, життя рослин і тварин, ігри дітей, діяльність дорослих) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
частини доби (ознаки у природі, діяльність дітей і дорослих) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
з різною кількістю об`єктів (багато – мало, багато – один тощо) |
12 |
12 |
0 |
||||||
Дидактичне приладдя |
||||||||||
Пристосування, іграшки |
||||||||||
|
об’ємний, площинний матеріал для розрізнення кількості однорідних предметів (один-багато) |
180 |
180
|
0 |
||||||
|
предмети та іграшки зростаючої величини |
180 |
180 |
0 |
||||||
|
роздаткові геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник) |
180 |
180 |
0 |
||||||
Моделі |
||||||||||
|
геометричні тіла (кулі, куби різного розміру) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
геометричні фігури демонстраційні (круги, квадрати, трикутники) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
модель доби |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
модель року |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
геометричні фігури |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
геометричні тіла |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
числові фігури |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
величини |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
поділ цілого на частини |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
орієнтування в просторі |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
орієнтування в часі |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
склад числа (від 2 до 10) із двох менших чисел |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
суміжні числа |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
сюжетні картини для складання задач |
120 |
120 |
0 |
||||||
Картки |
||||||||||
|
картки з двома горизонтальними смугами (формат А-4) |
24 |
24 |
0 |
||||||
|
цифри демонстраційні: - від 1 до 5, - від 0 до 9 |
12
12 |
12
12 |
0
0 |
||||||
|
цифри роздавальні: - від 1 до 5, - від 0 до 9 |
60 60 |
60 60 |
0 0 |
||||||
|
склад числа |
60 |
60 |
0 |
||||||
|
суміжні числа (на 3 клітинки: порожні крайні, порожня центральна) |
60 |
60 |
0 |
||||||
|
картки з логічними завданнями (на класифікацію, узагальнення, порівняння тощо) |
180 |
180 |
0 |
||||||
Дидактичне приладдя |
||||||||||
Пристосування, іграшки |
||||||||||
|
площинний матеріал для лічби |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
об'ємний матеріал для лічби |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
палички для лічби |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
предмети та іграшки зростаючої довжини |
24 |
24 |
0 |
||||||
|
предмети та іграшки зростаючої величини |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
цифри і знаки з магнітним кріпленням |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
предмети та іграшки зростаючої ширини |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
предмети та іграшки зростаючої висоти |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
предмети та іграшки зростаючої товщини |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
Предметні зображення (зростаючої довжини, величини, ширини, висоти, товщини) з магнітним кріпленням |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
Умовні мірки - для сипучих речовин ; - для рідин; - на вимірювання довжини |
12 12 12 |
12 12 12 |
0 0 0 |
||||||
Моделі та прилади |
||||||||||
|
геометричні тіла |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
геометричні фігури |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
модель доби |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
модель тижня |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
модель року |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
ваги демонстраційні |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
пісочний годинник |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
циферблат годинника з 2-ма стрілками, що рухаються по колу: - демонстраційний, - роздавальний |
3 60 |
3 60 |
0 0 |
||||||
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||||||||
ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ |
||||||||||
Таблиці / альбоми* |
||||||||||
|
аплікація із природного матеріалу |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
аплікація із тканини, хутра, шкіри, ниток |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
аплікація із паперу |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
Паперо-пластика (квілінг, витинанка тощо) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
конструювання із паперу |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
конструювання із природного та викидного матеріалів |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
художнє ліплення (рельєфне, об’ємне, модульне) |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
ліплення із тіста |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
робота з ниткою, голкою та тканиною (різні види швів, способи пришивання ґудзиків, вишивки) |
1
1 |
1
1 |
0
0 |
||||||
|
українська лялька-мотанка |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
іграшки із сиру, ниток, соломи |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
різні види плетіння (із соломи, лози, ниток, м`якого дроту, смужок паперу і тканини тощо) |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
декоративні композиції із різних матеріалів та їх поєднань (настільні, настінні, букетні та ін.) |
12 |
12 |
0 |
||||||
Картки (фотографії, листівки) |
||||||||||
|
зображення - виробів художньої праці, - декоративних композицій, діяльності народних майстрів та ін. |
12 12 |
12 12 |
0 0 |
||||||
Натуральні об`єкти |
||||||||||
|
зразки виробів художньої праці (іграшки із різних матеріалів, вишивки у різних техніках, художні та машинні шви, вироби з соломки, ткані серветки/килимки, доріжки, вироби із пап’є-маше, флоромозаїка, плетені поробки із різних матеріалів, коренепластика, вироби із фанери і деревини, та ін.)* |
24 |
24 |
0 |
||||||
Дидактичне приладдя |
||||||||||
Матеріали, приладдя та інвентар |
||||||||||
|
сортувальні коробки/теки для зберігання витратних матеріалів |
180 |
180 |
0 |
||||||
|
природний матеріал (засушене листя, насіння, шишки, жолуді, каштани, гілочки, пір`я, мушлі та ін.) |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
викидний матеріал |
120 |
120 |
0 |
||||||
|
текстильний матеріал (нитки, шкіра, хутро, ґудзики, намистинки, бісер тощо) різного кольору та фактури |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
дерев’яні бруски, дощечки, фанера тощо (різних розмірів та форм) |
30 |
30 |
0 |
||||||
Пристосування, інвентар, прилади |
||||||||||
|
дитячий набір для роботи з тканиною (п`яльця, голки з великими вушками, котушки з нитками різного кольору, ножиці тощо) |
15 |
15 |
0 |
||||||
ПРАЦЯ У ПРИРОДІ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці/альбоми |
||||||||||
|
природознавчий осередок (куточок природи) |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
догляд за тваринами |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
догляд за рослинами |
6 |
6 |
0 |
||||||
Інвентар, приладдя (за потребою кількість збільшується) |
||||||||||
|
лопата дитяча для згрібання снігу |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
совочки |
- |
- |
- |
||||||
|
граблі дитячі |
35 |
35 |
0 |
||||||
|
лопата дитяча для скопування |
33 |
33 |
0 |
||||||
|
сапа дитяча |
3 |
3 |
0 |
||||||
|
мітла дитяча |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
тачка дитяча |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
відро - на 0,5-1 л, - на 1-2 л |
75 15 |
75 15 |
0 0 |
||||||
|
лійка - з довгим «носиком» для поливання кімнатних рослин (0,5-1 л) - з розприскувачем для поливання на ділянці (0,5-1 л, 1-2 л) |
18
27
|
18
27
|
0
0 |
||||||
|
кошик дитячий з 1-2 ручками |
45 |
45 |
0 |
||||||
|
кілочки дерев'яні для розмітки грядок |
36 |
36 |
0 |
||||||
|
палички для розпушування ґрунту у вазонах (15-20 см) |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
серветки для протирання листя у кімнатних рослин |
90 |
90 |
0 |
||||||
|
пульверизатор з пластиковою колбою для обприскування кімнатних рослин |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
лоток для висаджування розсади, висівання насіння або пластикові стаканчики |
18
120 |
18
120 |
0
0 |
||||||
|
акваріум* |
4 |
4 |
0 |
||||||
|
предмети для догляду за акваріумом
|
4 |
4 |
0 |
||||||
|
клітка для птахів, дрібних ссавців* |
- |
- |
- |
||||||
|
предмети для догляду за птахами, ссавцями |
- |
- |
- |
||||||
|
тераріум* |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
предмети для догляду за плазунами, земноводними |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
клейончасті фартухи |
120 |
120 |
0 |
||||||
ГОСПОДАРСЬКО-ПОБУТОВА ПРАЦЯ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці/альбоми |
||||||||||
|
осередок господарсько-побутової діяльності |
9 |
9 |
0 |
||||||
Інвентар, приладдя |
||||||||||
|
ганчірки м`які для протирання |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
фартух(білий/кольоровий, з клейонки) |
18 |
18 |
0 |
||||||
Друковані таблиці/альбоми |
||||||||||
|
осередок трудової діяльності (куточок чергових тощо) |
9 |
9 |
0 |
||||||
Інвентар, приладдя |
||||||||||
|
дитячий віник та совок для сміття |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
совок та щітка для змітання крихт зі столів |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
таця |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
ганчірка для пилу * |
|
|
|
||||||
|
таз/миска для прання лялькового одягу, миття іграшок |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
мочалка або щіточка для миття іграшок |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
прищіпка |
180 |
180 |
0 |
||||||
|
шнур/мотузка для просушування лялькового одягу (3-4 м) |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
форми для печива * |
12 |
12 |
0 |
||||||
|
качалка для тіста |
100 |
100 |
0 |
||||||
|
дощечка для тіста та нарізування овочів/фруктів |
27 |
27 |
0 |
||||||
|
ніж дитячий пластиковий |
15 |
15 |
0 |
||||||
|
одяг - для роботи з продуктами (фартухи із тканини чи клейонки, косинки/ковпачки) - для прибирання/прання (клейончасті фартухи) |
96
90 |
96
90 |
0
0
|
||||||
|
одяг для чергування по їдальні (фартухи із тканини чи клейонки, косинки/ковпачки) |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
віничок для обмітання одягу * |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
щітка для взуття/ одягу |
3 |
3 |
0 |
||||||
ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ |
||||||||||
Мультимедійний комп`ютерний комплекс для педагога* |
||||||||||
|
портативний комп’ютер (ноутбук) або персональний комп`ютер (системний блок, монітор, клавіатура, комп`ютерна «мишка») |
0 |
0 |
100 |
||||||
|
телевізор/дисплей (екран по діагоналі 59-69 см) |
6 |
4 |
33,4 |
||||||
|
дошка маркерна магнітна (750х1000мм або 1000х1200мм)/екран/інтерактивна дошка |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
магнітофон/ музичний центр |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
Мультімедійий проектор та екран |
1 |
1 |
0 |
||||||
|
«Компьютерний класс» (3 компьютера для дітей, телевізор (екран по діагоналі 120 см) |
1 |
1 |
0 |
||||||
Додаткове обладнання і матеріали |
||||||||||
|
ламінатор (формат А-4, холодне ламінування, з реверсом або без) |
1 |
0 |
100 |
||||||
|
плівка для ламінування (товщина 75-125 мкн) |
36 |
0 |
100 |
||||||
|
Аксесуари для маркерної дошки |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
магніти |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
маркери різних кольорів |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
тримач для маркерів |
9 |
9 |
0 |
||||||
|
губка |
18 |
18 |
0 |
||||||
|
засіб для чищення дошки |
9 |
9 |
0 |
||||||
ПРАЦЯ У ПРИРОДІ |
||||||||||
Дидактичні друковані таблиці/альбоми |
||||||||||
|
природознавчий осередок |
3 |
3 |
0 |
||||||
Інвентар |
||||||||||
|
совочки дитячі пластмасові |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
лопати пластмасові для згрібання снігу |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
грабельки пластмасові |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
тачки/возики |
6 |
6 |
0 |
||||||
|
відерця дитячі |
30 |
30 |
0 |
||||||
|
кошики з ручками |
30 |
30 |
0 |
||||||
Директор |
|
Галина ФЕДІНЧИК |