МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Ефективне застосування всього комплексу фізкультьурно – оздоровчих, психосоматичних та фізичних впливів є результатом зниження показників захворюваності дітей в 2013 - 2016 роках.
Кількість випадків: |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
соматичних захворювань |
68 |
47 |
60 |
50 |
інфекційних захворювань |
1 |
6 |
2 |
1 |
захворювань (усього) |
69 |
53 |
62 |
54 |
пропущених днів через хворобу однією дитиною |
3,4 |
2,6 |
2,9 |
2,7 |
Результати моніторингу рівня захворюваності
за 2013 - 2016 роки
Систематично проводився моніторинг основних показників розвитку дітей. Результати фіксувалися в «Паспорті здоров'я», діаграмах та обговорювались на педрадах, педгодинах, нарадах при завідувачі.
За результатами обстеження фізичних вмінь і навичок 100% дітей 6 років виконали встановлені Державні тести. Всього обстежено 31 дитини 6-ти річного віку. З них: 40 % випускників мають високий рівень фізичної готовності, 59% - середній рівень, 1% - низький рівень, що вище минулорічних показників (2012 -2013 :14%,84%, 2% ; 2013 – 2014 : 27%,71%,2%; 2014 – 2015: 29, 70%, 1%; 2015-2016 н/р – 32%,67%,1%, 2016 – 2017 н/р – 33%, 66%, 1%).
Результати моніторингу фізичного розвитку дітей 6 років
за 2010-2011 - 2016-2017 н/р
Проведено порівняльний аналіз навчальних досягнень випускників, який свідчить, що діти міцно засвоїли програмові вимоги і готові долати перші труднощі шкільного навчання.
Практичний психолог та вихователі старшої групи провели обстеження 31 дитини до навчання в школі. До школи не йде 1 дитина – за бажанням батьків. Ці діти будуть продовжувати навчання в дошкільному закладі. За результатами обстеження психологічної готовності до навчання в школі шкільно зрілих – 85%, середньо зрілих – 15%, тобто фактично мають психологічну готовність – 100% випускників, що вище минулорічних показників (2014-2015: 78%,20%, 98%; 2015 – 2015 н/р:82%,18%,100%, 2016-2017 н/р: 85%, 15%)
Результати обстеження психологічної готовності до школи дітей 6 років
за 2012-2013 н/р - 2016 – 2017 н/р
У групах старшого дошкільного віку, порівняно з попередніми роками, підвищився рівень засвоєння програмового матеріалу з математики, логіки. Завдання з логіки на високому рівні розв’язують – 41%, на середньому – 58%, на низькому – 1%, тобто їх розв’язують 99% дітей (2014-2015: в-31%, с-69%, н-0%; 2015 – 2016 н/р: в-40%, с- 59%, н – 1%; 2016-2017 н/р: в-41%,с-58%,н-1%)
Результати моніторингу логіко – математичного розвитку дітей 6 років
за 2010 – 2011 н/р - 2016-2017 н/р
Аналіз діагностування професійної майстерності педагогів в 2016 – 2017 навчальному році показав зростання оптимального рівня майстерності педагогів в порівнянні з минулими навчальними роками:
Оптимальний рівень майстерності ____ 82%____(2014-2015 - 68%)
Достатній рівень _____18%____(2014-2015 – 32%)
Критичний рівень _____ -______(2014-2015 – 0%)
Діаграма аналізу
професійної майстерності педагогів в 2014-2015 н.р - 2016 – 2017 н.р.