Главная / Новини / Звіт завідувача ДНЗ №238 про адміністративно – господарську роботу в 2016 – 2017 навчальному році

Звіт завідувача ДНЗ №238 про адміністративно – господарську роботу в 2016 – 2017 навчальному році

Комунальний заклад освіти

«Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №238»

Дніпровської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗВІТ

завідувача комунального закладу освіти

«Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №238» Дніпровської міської ради

про адміністративно – господарську роботу

в 2016 – 2017 навчальному році

 

 

Завідувач: Г.Є.Федінчик

Дата проведення: 06.06. 2017 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Дніпро,

2017

 

Комунальний заклад освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №238» Дніпровської міської ради розрахований на 115 місць.

В 2016-2017 навчальному році функціонувало 6 вікових груп.

1 група для дітей раннього віку – 31 дитина,

2 групи для дітей 4 року життя – 62 дитини,

2 групи для дітей 5 року життя – 62 дитини,

1 групи для дітей 6 року життя – 31 дитина.

Виховувалось 186 дітей, що становить 165 % проектної потужності.

Режим роботи груп дошкільного віку 7.00 – 17.30.

Режим роботи чергових груп: група раннього віку 6.00 – 18.00,

група дошкільного віку 7.00 – 19.00.

Відомості

Показники

1.

Мова навчання

українська

2.

Кількість груп усього

6

раннього віку

1

дошкільного віку

5

3.

Режим роботи закладу:

 

10,5 годин

4

Чергові групи:

група раннього віку 12,0 годин

 

1

садова група 12,0 годин

1

4.

Кількість вихованців

186

5.

Кількість педагогічних працівників

14

з них:

 

завідувач

1

Інструктор з фізкультури/ керівник гуртка «Шахи»

1

практичний психолог

1

музичний керівник

1

вихователі

10

 

 

 

Зміст роботи комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №238» Дніпровської міської ради в 2016 – 2017 навчальному році формувався згідно з Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Конвенцією ООН «Про права дитини».

Дошкільний заклад працював згідно державних стандартів:

  • Базовий компонент дошкільної освіти /нова редакція/ Науковий керівник: А. М. Богуш, Київ, 2012

  • Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова редакція), науковий керівник: Кононко О.Л., Київ, 2014

  • Програма виховання і навчання дітей дошкільного віку «Дитина в дошкільні роки» - Науковий керівник К.Л.Крутій, ЛІПС, Запоріжжя, 2010

  • Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», (авт.: Андрієтті О.О., Голубович О.П.), Київ, 2010

  • Програми розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO» - Рома О.Ю., Київ, 2016

В своїй роботі педагоги використовували додаткові освітні програми:

  • «Радість творчості», програма художньо – естетичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку (авт.: Борщ Р.М., Самойлик Д.В.)

  • «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З., Линник Т. А.);

  • «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.)

  • авторську програму М.Єфименко «Театр фізичного виховання»

  • Програму з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» (2016 р.)

Зусилля педагогічного колективу дошкільного закладу в 2016 – 2017 навчальному році були спрямовані на вирішення наступних пріоритетних завдань:

    1. Підвищення якості освітнього процесу в контексті обласного науково – методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» (ІІ етап)

    2. Інтеграція родинного та суспільного виховання через пошук нових форм роботи з національно-патріотичного, духовно - морального виховання.

    3. Впровадження LEGO – технологій в освітній процес дошкільного закладу в рамках проектів «Сприяння освіті», «Шість цеглинок».

  1. Координація аспектів фізичного, психічного, психологічного та соціального здоров'я дітей п'ятирічного віку між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітньою школою шляхом застосування здоров'язберігаючих технологій.

 

Режим роботи чергових груп: група раннього віку 6.00 – 18.00,

група дошкільного віку 7.00 – 19.00.

Планомірно проводилася робота щодо укріплення матеріальної бази дошкільного закладу та зміцнення технічного стану будівлі.

БЮДЖЕТНІ КОШТИ (депутатські):

На що витрачені кошти

Сума

1.

Швацька машина

13230-00

2.

Ванна мийна

3858-00

3.

Пісочниця з кришкою (3 шт х 8820-00)

26460-00

4.

Тримлер

3240-00

5.

Машина протирально – різальна МПР-350 М

30486-00

 

БЛАГОДІЙНА ДОПОМОГА БАТЬКІВ:

На що витрачені кошти

Яке приміщення

1.

2.

3.

4.

5.

 

6.

7.

8.

9.

 

10.

 

11.

12.

 

 

13.

 

14.

 

15.

16.

17.

 

18.

19.

20.

 

 

 

 

21.

 

22.

 

 

23.

 

 

24.

 

 

 

 

25.

 

 

26.

 

 

27.

 

Зроблено ремонт комори в харчоблоці

проведено ремонт спортивного залу

Проведено ремонт вестибюлю (І поверх).

Проведено спальні та роздягальні групи ІІІ р.ж.

Проведено ремонт групової та роздягальні молодшої «Б» групи

Придбано 30 комплектів постільної білизни

Придбано шафи для одягу дітей (група №5) та Придбано шафи для одягу працівників

Придбано господарчі шафи в туалетні кімнати та роздягальні

Придбано підступи для роздягання дітей

 

Придбано килимове покриття в музичну залу

Постійно поповнюються миючі та дезінфікуючі засоби

 

Придбано килимове покриття для роздягалень груп №№1,4

Пошиті нові костюми для свят, розваг та театральних вистав для студії «Сюрприз»

Пошиті чохли для матрасів (30 шт),

Пошиті чохли для розчісок (6 шт)

Придбані медичні препарати для аптечки першої медичної допомоги

Проведено ревізію 4 електроводонагрівачів;

Проведено ремонт ШХ

Поповнені дитячі іграшки відповідно до віку дітей для проведення сюжетно – рольових ігор, маніпуляцій з піском та водою, пошуково – дослідницької діяльності, сенсорні та настільні ігри, спортивно – моторні іграшки

Спортивний зал поповнено фізкультурним обладнанням (м'ячі, скакалки; шахи, обручі)

Поповнено новий посуд для харчування дітей в усіх вікових групах та отримання їжі з харчоблоку (каструлі, миски, чайники)

Замінено та відремонтовано аварійні ділянки тепло - та водопровідних мереж

 

Розпочато благоустрій ігрових майданчиків:

  • придбано тротуарну плитку

  • придбано поребрик

  • придбано цемент

  • завезено пісок

Пофарбовано ігрове обладнання, павільйони до літнього оздоровчого періоду

 

Проведено ліквідацію стихійного лиха 14.04.2017: видалено 3 знищених дерева, вивезено стовбури та гілля

Вивезено стихійне звалище за забором дошкільного закладу

Харчоблок

Спортзал

вестибюль

гр.№1

група №4

 

група №1

група №5

всі групи

всі групи

 

групи

№№1,2,4,5,6.

муззала

Для всіх груп, харчоблок, пральня

Групи №1,4

 

муззал

 

група №1

всі групи

медкабінет

 

підвал

Харчоблок

Всі групи

 

 

 

 

спортзал

 

всі групи

 

 

туалетні кімнати, пральня

подвір'я

 

 

 

 

майданчики

всі групи

 

подвір'я

 

 

за парканом ДНЗ

 

 

 

Фінансова діяльність висвітлена на сайті дошкільного закладу, в батьківських куточках. Всі матеріальні цінності поставлені на облік з наданням заяв батьків, чеків та сертифікатів.

Утримання та влаштування будівлі та території закладу відповідає санітарним нормам устрою й утримання дитячих дошкільних закладів. Територія закладу повністю огороджена, достатньо озеленена. Проведено ремонт та часткове фарбування огорожі, видалення 8 аварійних дерев, обрізку гілок на деревах. Посаджено 20 кущів, 5 декоративних дерев. Обладнання на ігрових та спортивних майданчиках повністю пофарбоване, підтримується у задовільному, безпечному стані, про що свідчать акти обстеження ігрових та спортивних майданчиків, що підписуються щоквартально встановленою комісією. Виготовлено нестандартне обладнання з шин та пластикових пляшок, яке естетичне та безпечне для самостійних ігор дітей.

Будівля та територія комунального закладу освіти знаходиться під охороною охоронної служби «КРОК», про що укладено відповідну угоду між піклувальною радою та керівництвом охоронної служби «КРОК»

Роботу з дітьми організовували 14 творчих, талановитих педагогів. Освітній рівень: 5 педагогів – вища спеціальна освіта, 9 педагогів – базова вища освіта. Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних кадрів свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал, а саме: відмінників освіти України – 1 педагог, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» - 2 педагоги, кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії» - 1 педагог, кваліфікаційна категорія «спеціаліст» - 2 педагоги, педагогічне звання «вихователь – методист» - 7 педагогів.

 

 

 

 

Якісний аналіз педагогічних кадрів

Освітній рівень.

Діаграма №1.

Всього педагогів – 14 чол.

Вища спеціальна - 4 чол.

Вища педагогічна - 1 чол.

Базова вища – 9 чол.

Середня не педагог. - 0 чол.

Середня - 0 чол.

 

Кваліфікаційний рівень

Діаграма №2.

Всього педагогів - 14 чол.

Вища категорія - 2 чол.

І категорія - 1 чол.

ІІ категорія - 1 чол

Спеціаліст - 2 чол.

Звання «вихователь -

методист» - 7 чол.

 

 

Віковий рівень

Діаграма №3.

До 20 р. - ___чол.

20 – 30 р. - 2 чол.

31 – 40 р. - 2 чол.

41 – 50 р. - 6 чол.

51 – 55 р. - 1 чол.

старше 55 - 3 чол.

 

 

 

Педагогічний стаж.Діаграма №4.

До 5 р. - 2 чол.

5 – 10 р. - 1 чол.

10 – 15 р. - 0 чол.-

15 – 20 р. - 2 чол.

20 – 25 р. - 1 чол.

25 – 30 р. - 4 чол.

Більше 30 років- 4 чол.

Курсову перепідготовку, за планом, пройшло 3 педагоги.

В 2016 – 2017 навчальному році 3 педагоги пройшли атестацію (100% за планом). Атестація педагогічних працівників проводилася згідно з перспективним планом відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, на підставі наказів по Управлінню освіти та науки Дніпровської міської ради та КЗО «ДНЗ №238» ДМР, плану роботи атестаційної комісії.

Педагогами в групах було оформлено предметно – розвивальне середовище, що сприяло створенню комфортних умов для перебування дітей в дошкільному закладі та розвитку творчої особистості.

Робота з організації освітнього процесу носила науково – методичний і пошуковий характер та була побудована на діагностичній основі, проводився моніторинг якості освітнього процесу. Значно поповнилася методична база методичного кабінету та груп новими методичними та дидактичними посібниками, методичною літературою, діагностичними матеріалами, сучасними дидактичними та розвивальними іграми для роботи з дітьми згідно рекомендацій програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».

Педагоги дошкільного навчального закладу спрямовували роботу на формування креативної особистості, її здатності до творчого нестандартного мислення, вміння ефективно вирішувати складні проблеми власної життєдіяльності.

При цьому значна роль відводилася індивідуалізації та диференціації навчання, створенню розвивального середовища в групах, яке б спонукало до розвитку творчості та креативності.

В дошкільному закладі проведено конкурс на краще оформлення освітньо - розвивального простору груп «Гарні умови – розвитку основи», який сприяв оновленню предметно - розвивального середовища в групах,створенню емоційного комфорту та творчого розвитку кожної дитини через облаштування центрів «Ми на тебе чекаємо», «Мій настрій», куточки емоційного розвантаження.

В практику роботи з дітьми увійшли такі активні, нетрадиційні форми роботи з дітьми, як: ранкові зустрічі, хвилинки фантазії, ігри – заняття, навчально – ігрові тренінги , заняття – подорожі, години спілкування, хвилинки відпочинку, пізнавальні аукціони, «лабораторні» досліди, фестивалі дитячої творчості. Все це продемонструвало активне бажання педагогів удосконалювати форми і методи роботи з розвитку творчості та креативності у дошкільників, підвищувати якість освітнього процесу і свій особистий творчий потенціал та майстерність.

Планомірно проходила робота з обдарованими дітьми. Була організована гурткова робота: працювала студія дитячої творчості «Сюрприз» (керівник Онішко І.І.), гурток «Здоровійко», студія сімейної творчості «Обдаровані пальчики» (керівник Клименко Ю.В.), робота яких спрямована на розвиток творчих здібностей та обдарованості дошкільників.

В 2016-2017 навчальному році дошкільний навчальний заклад працював в проекті «Сприяння освіті» з впровадження ЛЕГО – технологій в навчально - виховний процес. В усіх вікових групах оформлені ЛЕГО – куточки. Проект «Сприяння освіті» – це дитячі мрії та ідеї, втілені за допомогою цеглинок LEGO.

В дошкільному закладі працювали гуртки:

  • Гурток «ШАХИ»

  • Театральна студія «Сюрприз»

  • Гурток «Веселий етикет»

  • «Школа екстримальних ситуацій»

  • Гурток «ЛЕГО – конструювання»

За бажанням батьків дітям надаються додаткові освітні послуги

  • Гурток «Ритміка»

Велика увага приділяється організації харчування дітей:

Вартість харчування для дітей дошкільного віку становить 28 грн 28 коп (16 грн 97 коп – 60% сплата батьків, 9 грн 34 коп - дотація держави)

Вартість харчування дітей раннього віку 14 грн 72 коп (10 грн 70 коп – 60% сплата батьків, 5 грн 89 коп – дотація держави)

  • Організовано щоденне завезення продуктів харчування

  • Розроблені технологічні картки приготування страв з розрахунком енергетичної цінності

  • Затверджене 10 – денне примірне меню згідно сезонів в головному управлінні Держспоживнагляду

  • Організовано дієтичне харчування дітей (стол №5). Оформлені технологічні картки

  • Створені санітарно – гігієнічні умови на харчоблоці та в групах

  • Проводиться щоденний контроль за організацією харчування дітей в групах (завідувачем, старшою медичною сестрою, вихователем – методистом).

В дошкільному закладі запроваджено систематичний медичний та методичний контроль за станом фізичного розвитку дошкільників. Шоквартально проводиться антропометрія.

Виконання вимог програми «Я у Світі», «Дитина в дошкільні роки», впровадження програми М.Єфименко «Театр фізичного виховання» під керівництвом інструктора з фізкультури Коліберова О.Д.. дали порівняно високий рівень в засвоєнні дітьми основних рухів та укріплення здоров'я дітей. Чітка система фізкультурно – оздоровчої роботи дала змогу відстежити динаміку фізичного розвитку дошкільників.

За останні роки намітилася тенденція до зростання рівня фізичної витривалості дошкільників. Цьому сприяло щоденне проведення занять з фізкультури та цікавих різноманітних форм оздоровчої роботи, використання нестандартного спортивного обладнання, впровадження педагогами та батьками здоров’язберігаючих технологій для зміцнення та укріплення здоров’я дітей в дошкільному закладі, вдома, в початковій школі. Заслуговують на увагу планомірне, систематичне проведення комплексних, інтерактивних занять та лікувально – профілактичних заходів у поєднанні з еколого – валеологіним вихованням (через спілкування з природою з використанням елементів програми «Уроки гармонії і здоров'я»).

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань. У системі здійснювався огляд дітей лікарями – спеціалістами, щеплення проводилися згідно плану проведень щеплень, систематично проводилася антропометрія дітей, відстежувалася моторна щільність проведення фізкультурних занять. Медпрацівниками виконаний річний та місячний плани роботи на 93%.

Ефективне застосування всього комплексу фізкультурно – оздоровчих, психосоматичних та фізичних впливів є результатом зниження показників захворюваності дітей в 2013 - 2016 роках.

 

Кількість випадків:

2013

2014

2015

2016

соматичних захворювань

68

47

60

50

інфекційних захворювань

1

6

2

1

захворювань (усього)

69

53

62

54

пропущених днів через хворобу

однією дитиною

3,4

2,6

2,9

2,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати моніторингу рівня захворюваності

за 2013 - 2016 роки

 

Систематично проводився моніторинг основних показників розвитку дітей. Результати фіксувалися в «Паспорті здоров'я», діаграмах та обговорювались на педрадах, педгодинах, нарадах при завідувачі.

За результатами обстеження фізичних вмінь і навичок 100% дітей 6 років виконали встановлені Державні тести. Всього обстежено 31 дитини 6-ти річного віку. З них: 40 % випускників мають високий рівень фізичної готовності, 59% - середній рівень, 1% - низький рівень, що вище минулорічних показників (2012 -2013 :14%,84%, 2% ; 2013 – 2014 : 27%,71%,2%; 2014 – 2015: 29, 70%, 1%; 2015-2016 н/р – 32%,67%,1%, 2016 – 2017 н/р – 33%, 66%, 1%).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати моніторингу фізичного розвитку дітей 6 років

за 2010-2011 - 2016-2017 н/р

 

В дошкільному навчальному закладі за минулий навчальний рік спостерігалося поглиблене використання інноваційних технологій, які передбачають превентивне виховання, розвивають основні компетентності дітей. Порівняльний аналіз навчальних досягнень випускників свідчить про те, що діти міцно засвоїли програмові вимоги і готові долати перші труднощі шкільного навчання.

Вихователь - методист та вихователі старших групи провели обстеження 31 дитини до навчання в школі. До школи не йде 1 дітей: 1 дитина – за бажанням батьків. Ці діти будуть продовжувати навчання в дошкільному закладі. За результатами обстеження психологічної готовності до навчання в школі шкільно зрілих – 85%, середньо зрілих – 15%, тобто фактично мають психологічну готовність – 100% випускників, що вище минулорічних показників (2014-2015: 78%,20%, 98%; 2015 – 2015 н/р:82%,18%,100%, 2016-2017 н/р: 83%, 17%)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати обстеження психологічної готовності до школи дітей 6 років

за 2012-2013 н/р - 2016 – 2017 н/р

У групах старшого дошкільного віку, порівняно з попередніми роками, підвищився рівень засвоєння програмового матеріалу з математики, логіки. Завдання з логіки на високому рівні розв’язують – 41%, на середньому – 58%, на низькому – 1%, тобто їх розв’язують 99% дітей (2014-2015: в-31%, с-69%, н-0%; 2015 – 2016 н/р: в-40%, с- 59%, н – 1%; 2016-2017 н/р: в-41%,с-58%,н-1%)

 

 

Результати моніторингу логіко – математичного розвитку дітей 6 років

за 2010 – 2011 н/р - 2016-2017 н/р

 

Наші досягнення:

  • в лютому 2017 року стали переможцями відеоролику в номінації «Оригінальна ідея» (з впровадження ЛЕГО-технологій в освітньо – виховний процес)

  • В лютому 2017 року на базі нашого дошкільного закладу пройшов тренінг для дошкільних закладів м.Дніпра та м.Кам'нське за проектом «Шість цеглинок» з впровадження ЛЕГО – технологій в навчальний процес дошкільного закладу.

  • В лютому 2017 року практичний психолог Тищенко А.О. презентувала свій досвід роботи з проблеми «Формування емоційного інтелекту як складова компетентності соціального розвитку дошкільників»

  • Своїм досвідом роботи педагоги та медична сестра ділились на сторінках журналів «Медична сестра» та «Музичний керівник» (видавництва МЦЕФЕР України)

  • В травні 2017 року стали переможцями в архітектурному проекті «Столиці світу» в номінації «Феєрія свят та казок» та прийняли участь у суперфіналі фестивалю «ROBOTICA-2017» в м. Києві.

 

 

В роботу дошкільного навчального закладу впроваджуються ІКТ – технології

  • Створено веб – сайтhttp://dnz238.dp.ua

  • Електронна пошта: dnz238@i.ua

  • Подорож 3–D

  • Курс – сайт “Дошкілля”

  • Електронний дошкільний заклад

  • Електронна реєстрація дітей в дошкільні заклади

Ця робота сприяє прозорому висвітленню інформації про дошкільний навчальний заклад

Таким чином, можна зробити висновок, що робота завідувача та колективу дошкільного навчального закладу носила активний, творчий характер, була спрямована на створення умов для розвитку дітей дошкільного віку, підвищення якості освітнього процесу, урізноманітнення форм роботи з дітьми та батьками.