Звіт директора 2023-2024 нр
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(ЯСЛА – САДОК) №238
ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Звіт директора
комунального закладу дошкільної освіти (ясла – садок) №238
Дніпровської міської ради
перед батьками, колективом та громадськістю
за підсумками 2023/2024 навчального року
Дата: 06.06.2024
м.Дніпро
2024 р
Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. №178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», Статуту ЗДО, Положення про дошкільний навчальний заклад, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.
Я, Галина ФЕДІНЧИК, як директор, забезпечую:
- реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;
- дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, та інших органах, установах і організаціях;
- в межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;
- приймаю на роботу працівників закладу та звільняю з посади при потребі.
А також:
- забезпечую дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників, збереження майна закладу;
- відповідаю за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
- контролюю відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
- підтримую ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
- організовую різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.
Заклад дошкільної освіти забезпечує належний рівень дошкільної освіти дітей віком від двох до шести-семи років, відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) від 12.01.2021 року №33, освітньої програми для дітей віком від 2 до 7 років "Дитина", Програми «Дошкільнятам-освіту для сталого розвитку», Київ-2017.
- I. Загальні відомості про заклад дошкільної освіти.
Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №238 Дніпровської міської ради розпочав функціонування у 1965 році. Власність – комунальна. Побудований заклад за типовим проектом та розрахований на 115 місць. Зараз перебуває в дошкільному закладі 159 дітей.
Юридична адреса: проспект Мазепи Івана, б.16 м.Дніпро, індекс: 49017, телефон: 097 655 11 76
Тип закладу: заклад дошкільної освіти загального розвитку.
В закладі дошкільної освіти наявні всі необхідні приміщення для якісної організації навчально-виховного режиму: групові та спальні кімнати, музична та спортивна зали, медичний кабінет. Усі приміщення відповідають санітарно-гігієнічним нормам. Меблі в групах підібрані згідно вікових особливостей, промарковані відповідно зросту дітей. В закладі обладнано два найпростіших укриття (на 100 осіб). Складено акти – допуски до роботи укриття, приміщення поставілені на облік.
Зміст навчально-виховного процесу в КЗДО №238 ДМР визначався Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізувався відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина».
З 1 вересня 2023 року заклад працював в дистанційній формі організації освітньої роботи. З 21 листопада 2023 року заклад почав працювати в змішаній формі (5 груп для дітей віком від 3до 6 років в кількості 75 дітей очна форма організації освітнього процесу ; група раннього віку в дистанційній формі – 19 дітей; 65 дітей в дистанційній формі організації за заявами батьків). Режим роботи закладу освіти 4,0 години : з 8.30 до 12.30 без організації харчування.
У навчально-виховному процесі ЗДО використовувались такі основні форми роботи щодо організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність – заняття; різнопланові ігри; самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька);індивідуальна робота; спостереження; екскурсії; свята та розваги; міні-заняття.
Усі види діяльності організовувались фронтально, по підгрупах, індивідуально, залежно від віку дітей, педагогічної мети, професійної майстерності вихователя.
Тривалість спеціально організованої навчальної діяльності дітей відповідала віковим критеріям, а саме: для дітей молодшого дошкільного віку – 15-20 хв., старшого дошкільного віку – 20-25 (очне навчання)
Дистанційна форма організована через Classroum з групою раннього віку заняття в асинхронній формі; з дітьми 3 – 6 років – синхронні та асинхронні форми роботи.
Протягом 2023-2024 н.р. в закладі дошкільної освіти функціонувало 6 вікових груп:
- 1 група раннього віку від 2-х до 3-х років – 19 дітей;
- 2 молодші групи від 3-ти до 4-ти років – 60;
- 1 середня група від 4-х до 5-х років – 30;
- 2 старші група від 5-х до 6-ти років – 50.
Відвідувало заклад 4 дитини з особливими освітніми потребами – Колесник Тимур (3 рівень), Мележик Тимур (4 рівень), Валах Кирило (4рівень), Сокол Аліна (4рівень), які виховуються в двох інклюзивних групах (молодша»А», старша «А»). З 01 лютого Колесник Тимур вибув до реабілітаційного центру.
Всього : 159 дітей, з них 3 дитини з особливими освітніми потребами.
Режим роботи дошкільного закладу 5-денний.
Щоденний графік роботи закладу: всі групи працюють з 8.30 до 12.30. (без організації харчування)
У своїй роботі комунальний заклад дошкільної освіти №238 Дніпровської міської ради керується такими державними нормативно-правовими документами:
- Закон України «Про освіту»;
- Закон України «Про дошкільну освіту» ;
- Конституція України;
- Закон України «Про охорону дитинства»;
- Положення про заклад дошкільної освіти (постанова КМУ від 12.03.2003 № 305 у редакції постанови КМУ від 27.01.2021 № 86);
- Нова редакція Базового компонента дошкільної освіти, затвердженого Наказом МОН України від 12.01.2021 № 33;
- Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік (лист МОН від 07.07.2021 № 1/9-344);
- Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 № 446);
- Лист МОН України від 19.04.2018 №1/9 - 249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»;
- Указ Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» ;
- Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 року № 2136-IX;
- Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році (лист МОН від 21.08.2023 № 1/12490-23)
- Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні (лист МОН від 02.04.2022 № 1/3845-22)
- Положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН від 09.09.2022 № 805);
- Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів (лист МОН від 20.06.2023 № 1/8820-23);
- Постановою Кабінету Міністрів України (зі змінами) від 26 вересня 2023 р. № 1022 «Про внесення змін до Положення про заклад дошкільної освіти».
- II. Кількісно – якісний склад педагогічних працівників.
Очолює заклад дошкільної освіти директор Галина ФЕДІНЧИК. Освіта - вища, Запорізький державний педагогічний інститут, 1985 рік , спеціальність: Педагогіка і психологія (дошкільна). Загальний стаж роботи 44 роки, на посаді директора закладу дошкільної освіти № 238 – з 21 березня 2001 року.
Заклад дошкільної освіти комплектується педагогічними кадрами згідно штатного розпису, праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм, передбачених колективним договором. Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал.
В закладі дошкільної освіти постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та удосконалюється розвиток творчого потенціалу кожного педагога, створюються організаційні умови для безперервного фахового підвищення кваліфікації педагогів.
В КЗДО №238 ДМР працює 14 педагогів (2 з них - у відпустці по догляду за дитиною до 3 років). Заклад укомплектований педагогічними кадрами на 80%, всі педагоги мають відповідну освіту Їх розстановка умотивована: педагоги призначені на посади відповідно до спеціальності за дипломом. При розстановці кадрів ураховується досвід працівників, їх психологічна сумісність, рівень емоційного комфорту, індивідуальні особливості.
Кількісний та якісний склад педагогічних працівників (освітньо- кваліфікаційний рівень)2023-2024 н.р. |
|
Спеціаліст вищої категорії |
3 |
Спеціаліст І категорії |
1 |
Спеціаліст ІІ категорії |
3 |
Спеціаліст |
1 |
Без категорії |
6 |
Звання вихователь - методист |
4 |
Згідно з перспективним планом атестація педагогічних працівників у 2023-2024 навчальному році проводилась відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022р. №805, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 21.12.2022р. № 1649/38985. За результатами атестації вихователям Ждановій Ганні Миколаївні та Колесник Тетяні Миколаївні встановлена кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії», вихователю Клименко Юлії Василівні встановлена кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії».
Результативність атестації педагогічних працівників закладу
у 2023/2024 навчальному році
№ з/п |
Категорія педагогів |
Рівень атестаційної комісії |
|
І рівня |
ІІ рівня |
||
1. |
Тетяна КОЛЕСНИК |
|
встановлена кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»_ |
2. |
Ганна ЖДАНОВА |
|
встановлена кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» |
3. |
Юлія КЛИМЕНКО |
|
встановлена кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії». |
Чисельність технічного персоналу – 11 осіб, медичного – вакансія.
Протягом минулого року відбулися деякі зміни в комплектації кадрів у закладі дошкільної освіти №238 . За власним бажанням у грудні 2023 року звільнилися 2 вихователя за власним бажанням, 1 двірник за власним бажанням (ВПО, повернувся до місця проживання - м.Краматорськ). 3 педагоги (ВПО) були прийняті до ЗДО (2 асистенти вихователя, 1 – вихователь).
ІІІ. Аналіз методичної роботи.
У 2023 – 2024 навчальному році організація освітнього процесу в закладі дошкільної освіти була спрямована на виконання основних завдань:
- Консолідувати зусилля педагогів і батьків щодо формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку.
- Поглибити роботу з формування художньо-естетичної компетентності дошкільників, впровадження сучасних технологій художньо-продуктивного циклу, активізацію творчого потенціалу педагогів та батьків для залучення дітей до образотворчого мистецтва.
- Оптимізувати роботу щодо забезпечення функціонування системи загального та індивідуального психологічного захисту учасників освітнього процесу під час воєнних дій.
Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до плану роботи, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.
План роботи схвалений педагогічною радою закладу (протокол №1 від 01.09.2023) та затверджений директором КЗДО №238 ДМР.
Основним компонентом надання дітям якісних освітніх послуг у цьому навчальному році це:
- забезпечення психологічної та фізичної безпеки всіх учасників освітнього процесу
- створення безпечного простору в період воєнного стану
Головні річні завдання знайшли своє відбиття в усіх складових річного плану роботи. Методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на реалізацію основної мети: створення безпечного простору в умовах воєнного стану, підвищення професійного рівня педагогів, координування зусиль педпрацівників закладу для вирішення пріоритетних завдань, створення оптимальних умов для підвищення результативності освітнього процесу.
Завдання методичної роботи були спрямовані на підвищення професіоналізму педагогічного колективу, професійної компетентності педагогів, впровадження нових освітніх технологій, реалізації завдань програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), закону України «Про освіту».
Методична проблема була актуальною та співзвучною сучасним педагогічним ідеям і вирішувалась комплексно, передбачаючи проведення як навчальної, так і виховної роботи, а також методичної діяльності. Систематична самоосвіта педагогів допомогла ефективно підходити до вирішення проблем.
Педагоги закладу дошкільної освіти активно приймають участь у онлайн- вебінарах, конференціях за різними напрямками роботи та отримують сертифікати. Значно підвищився рівень опанування новими комп’ютерними програмами. Використовуючи набуті знання, педагоги самостійно створюють відеозаняття та дидактичні матеріали для організації дистанційної освітньої роботи з дітьми, які щодня розміщуються на гугл-диску, на сайті ЗДО, особистих ютуб-каналах, у Вайбер-спільноті для батьків, Телеграм каналі.
Результативними були співбесіди, взаємовідвідування навчально-виховних заходів з метою розвитку професійної компетентності педагогів та надання малодосвідченим працівникам знань та практичних умінь щодо організації роботи відповідно посадових обов’язків.
Сприятливими для розвитку та вияву творчих здібностей вихователів та дітей стали конкурси, які проводились протягом навчального року. Це огляд-конкурс на виготовлення кращого посібника «Україна надзвичайна», поробки до осінніх, до Новорічних свят, «Кращий майданчик-2024!»
Також відбулися колективні перегляди освітньо-виховних заходів: перегляд заняття з логіко – математичного розвитку, молодша група «Веселка» (вихователь - Лариса ЄРМОЛЕНКО); з національно-патріотичного виховання та формування духовності в групі середнього дошкільного віку «Семиквітка» - «Традиції України» (вихователь - Світлана РОМАНОВА).
Після перегляду кожного заходу проходили обміни практичним досвідом роботи, де визначалися результативні моменти та з’ясовувалися резерви в роботі.
Проведення хвилинок презентацій, інформаційні педагогічні години з актуальних питань сучасного українського дошкілля, фестивалі відкритих педагогічних ідей сприяло розвитку творчої думки кожного педагога.
Своїми надбаннями поділилися з директорами та вихователями – методистами закладів дошкільної освіти м.Дніпра при проведенні геокешингу «У пошуках педагогічних скарбів». Працювали в локаціях: «Безпека понад усе», «Україна надзвичайна!», «Граємо – розумними зровтаємо!» (грудень, 2023).
Велика робота проводилася педагогами у проекти «Сприяння освіті!». Через різні ігрові взаємодії знайомили дітей зі світом відкриттів. Діяльність педагогів була спрямована на виховання творчого мислення та творчої взаємодії у дітей під час навчальної діяльності. Протягом року у щоденній взаємодії з дітьми та батьками реалізовувалися сторінки програми «Творці майбутнього».
Педагоги закладу весь рік працювали над реалізацією проєкту «Мріємо та діємо!» в рамках «Play Fest – 2024!», стали переможцями в номінації «Безмежний світ мрій!». Під час даного проєкту педагогами закладу були створені цікаві відео - ролики та відео - презентації за підтемою «Дитяча гра з будь – чого – розвитку основа!». Було створено та представлено велика кількість ігрових посібників з різних матеріалів для ігрової діяльності з вихованцями. Була органзівана зустріч з дузями в проекті «Play Matе!» з КЗДО №68 ДМР (березень, 2024)
Конструктивно, вреативно, цікаво пройшла зустріч КЗДО №238 ДМР, КЗДО №240 ДМР, КЗДО №336 ДМР «Пекельна методична кухня: цікаві рецепти літнього озлдоровленнґ» (травень, 2024)
Впровадження в систему роботи цікавих форм методичної роботи сприяло підвищенню рівня обізнаності педагогів, зростанню їх фахової майстерності. Результатом набутих професійних знань було проведення з вихованцями цікавих занять, свят, розваг, змістовних консультацій з батьками, розробка дидактичного матеріалу.
ІV. Аналіз організації навчально-виховної роботи відповідно програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина».
У 2023-2024 навчальному році організація навчально-виховного процесу в закладі дошкільної освіти відбувалася за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина», з урахуванням Базового компоненту дошкільної освіти.
Календарне планування складалося в контексті завдань освітніх напрямів, визначених новою редакцією Базового компоненту дошкільної освіти, завданнями освітньо-виховної діяльності програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Планування здійснювалося за режимними моментами з урахуванням ліній розвитку на основі блочно-тематичного принципу, об’єднувалось одною темою, базувалося на принципах інтегрованого підходу до організації життєдіяльності дітей, змістовної цінності, системності, послідовності, ускладнення та повторення програмного матеріалу. В календарному плані визначались тема, зміст і форми роботи з дітьми.
В групах було створено розвивальне середовище, природні, предметні та соціальні умови, що сприяли створенню умов для навчально-виховного процесу. Облаштовуючи осередки вихователі прагнули зробити їх затишними, приємними для перебування дітей. І разом з тим, організовуючи для своїх вихованців житловий простір у групових приміщеннях, враховували його величезну значимість для становлення особистості. Ігрові зони в молодших та старшій групах різнились своїм змістом та можливостями. Усі іграшки, матеріали, атрибути, предмети-замінники об’єднувалися за функціональними ознаками відповідно до різних видів предметно-ігрової діяльності дітей. Іграшки групувалися так, що відповідали вікові, зростові дітей і стаціонарному оточенню, в якому вони гралися.
Слід відзначити професійну, творчу активність вихователів, які у вікових групах за допомогою батьків обладнали ігрові осередки: у групі молодшого віку «Грайлики» (вихователі Тетґяна КОЛЕСНИК, Світлана РОМАНОВА) та у групі молодшого дошкільного віку «Веселка» (вихователь Лариса ЄРМОЛЕНКО), багато уваги приділяли сюжетно-рольовим іграм та іграм з предметами.
Моніторинг рівня знань здійснювався відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина».
Група дітей раннього віку «Сонечко»
Протягом навчального року у групі навчалося та виховувалось 19 дітей в дистанційній формі навчання. Моніторинг вмінь, умінь, навичок не проводився за обˊєктивних причин.
Молодші групи «Грайлики», «Веселка»
Протягом навчального року у групах навчалось та виховувалось 60 дітей: 30 дітей – очне навчання, 30 дітей – онлайн – навчання (за заявами батьків). В звˋязку з цим, проведено моніторингове обстеження 30 дітей. У порівнянні з початком навчального року простежувалась тенденція набуття знань дітей по основним розділам програми. Діти добре орієнтуються в найближчому оточенні; знають властивості та призначення багатьох предметів побуту; засвоїли загальноприйняті сенсорні еталони, намагаються експериментувати, здібні до самостійної різноманітної активної діяльності, поступово формуються стійкі риси поведінки. Помітно зросли можливості та вміння ігрової діяльності, за допомогою якої забезпечувались умови для повноцінного і різнобічного розвитку дітей. Проблемними залишаються питання мовленнєвого спілкування дітей, набуття словникового запасу, який використовується в соціальному житті дітей.
Середня група «Семиквітка»
Протягом навчального року у групі «Соняшник» навчалось та виховувались – 30 дітей (15 дітей з 21.11.2023 на очній формі організації навчанні, 15 дітей за заявами батьків на дистанційній формі). Моніторингове обстеження проведено з 15 дітьми. Підвищився рівень засвоєння програмного матеріалу з пізнавального та мовленнєвого розвитку. Простежується тенденція щодо збільшення кількості дітей, які добре засвоїли програмний матеріал на заняттях. Діти вміють застосовувати знання на практиці, вміють зосереджуватись, старанно виконують завдання, розуміють вказівки дорослого.
Протягом навчального року велику увагу було приділено організації навчальної роботи щодо розвитку логічного мислення дітей, розвитку мовленнєвої компетенції, розширенню словникового запасу. У системі роботи було використано різні заходи: ігрові заняття, розваги, свята, бесіди з дітьми та роз’яснювальні бесіди з батьками.
Старші групи «Пізнайки» та «Нехворійки».
Протягом навчального року навчалось та виховувалось 60 дітей старшого дошкільного віку (30 дітей відвідували садочок в очному форматі організації навчальної діяльності, 30 дітей – в дистанційному). Моніторингове обстеження проведен0 з 30 дітьми старшого дошкільного віку. Діти стали більш активними, проявляють ініціативну поведінку при ознайомленні з навколишніми предметами, світом, а також при встановленні контактів, спілкуванні.
Важливі зміни відбулися в мовленнєвому розвитку: значно активізувався словник, поступово розвивається діалогічне мовлення, починає формуватися граматична компетентність. Суттєво покращилися знання з освітнього напрямку «Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі», «Дитина у природному довкіллі». Діти не лише знають властивості багатьох предметів, а й засвоїли сенсорні еталони форми, величини, кольору. Зросла допитливість дітей, удосконалилася почуттєва сфера, збагатилися естетичні та пізнавальні переживання. Діти вміють виробляти елементарні узагальнення, виділяти спільні та істотні ознаки предметів, орієнтуються в призначенні груп предметів. Діти роблять логічні висновки, складають логічні ланцюжки.
Протягом року приділялась належна увага навчанню дітей, спрямовану на самостійну діяльність, цілеспрямованість у різноманітних видах діяльності, яка мала змістовний різноплановий характер. Проблемними залишаються питання мовленнєвого спілкування, зв’язного мовлення.
- V. Підготовка дітей старшого дошкільного віку до
шкільного навчання.
Протягом періоду роботи з вересня 2023 по травень 2024 року значної уваги було приділено підготовці дітей до шкільного навчання. Освітній процес відбувався за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина», з метою забезпечення рівних стартових можливостей для дітей старшого дошкільного віку – майбутніх першокласників. Також завданнями вихователів були: активна соціалізація старших дошкільників, турбота про їх фізичний та психічний розвиток, формування як особистостей. Протягом року старші дошкільники працювали в робочих зошитах майбутнього першокласника , завдання яких допомагали дітям у доступній, ігровій формі ознайомлюватися із предметним світом, світом природи, соціальним середовищем, елементарними математичними уявленнями, підготуватися до розв’язання задач, а також розвивати моторику, уяву, увагу, пам’ять, мислення та здатність здійснювати інші розумові операції (аналіз, узагальнення, класифікація, порівняння). Надавався пріоритет повноцінного проживання дитиною сьогодення перед її підготовкою до навчання в школі. Використовувався навчальний матеріал та освітні технології з урахуванням індивідуальності кожної дитини. Заняття з дітьми з 01.09.2023 по 20.11.20223 прододилися у дистанційному форматі. З 21.11.2023 року форма здобуття дошкільної освіти – змішана. 30 дітей відвідували ЗДО в очній формі організації освітнього процесу, 30 дітей – в дистанційній формі.
VІ. Аналіз роботи з наступності зі школою.
Робота з питань наступності між ланками дошкільної та початкової освіти Вирішуючи проходила рамках співпраці між КЗДО №238 ДМР та НВК №4 ДМР. Проблема успішної соціальної адаптації й подальшої успішності засвоєння знань майбутніми першокласниками стала соціально значущою, її задіяли методична та психологічна служби. Активна співпраця в розрізі наступності між першими двома ланками освіти сприяла більш легкій адаптації дітей до шкільного навчання , їх соціалізації до нових умов життя.
Були створені умови ЗДО та школою щодо соціальної адаптації дітей до школи, вихователі заздалегідь ознайомлювали майбутніх вчителів з індивідуальними особливостями розвитку, уподобань, нахилів, сформованості вмінь і навичок майбутніх школярів.
Батьки майбутніх першокласників були ознайомлені з умовами НВК №4 ДМР через віртуальні відео-подорожі, залучені до участі в роботі НВК через консультативні форми роботи, знайомство з вчителями І класу, участі в «Гостьових зустрічах» з директором та адміністрацією НВК.
Але робота в умовах встановленого воєнного стану не дозволила організувати роботу між дитячими колективами (екскурсії, спільні заходи).
VІІ. Аналіз роботи з батьками.
Значну допомогу адміністрації закладу протягом року надавав загальносадовий батьківський комітет, представниками якого є батьки всіх вікових груп. Метою діяльності комітету є захист законних інтересів дітей в органах громадського самоврядування закладу, у відповідних державних, судових органах, забезпечення постійного та систематичного взаємозв’язку батьків і педагогічного колективу закладу, а також надання допомоги батькам та педагогічному колективу щодо реалізації завдань дошкільної освіти. Щомісячно проводилися зустрічі з членами батьківських комітетів груп та закладу дошкільної освіти, мкладено план роботи комітету, відстежувалося виконання рішень. Всі питання в роботі адміністрація – батьківська громадськість доводилися до всіх батьків через Viber – групи.
Протягом року педагоги постійно спрямовували самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння поповнювати свої педагогічні знання. На сайті ЗДО, Google Диску, SMART – освіті, на YouTube-каналі були розміщені матеріали по організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану, методичні рекомендації для педагогів та батьків по реагуванню на різні надзвичайні ситуації в умовах військової агресії з боку росії. У Viber-групах педагоги розміщували інформацію для батьків різного змісту, у тому числі пам’ятки з питань безпеки: «Як діяти у разі хімічної небезпеки», «Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів», «Як діяти у разі радіаційної небезпеки», «Як діяти під час руйнування будівель і споруд унаслідок вибуху» тощо. Членів родин вихованців запрошували брати участь (в очному та онлайн-форматі) у загальних зборах членів трудового колективу та батьків (вересень 2023р., листопад 2023 р., травень 2024 р.); групових батьківських зборах, проведенні тренінгу «Національно-патріотичне виховання в процесі ознайомлення дошкільників з українськими народними казками» (січень 2024р.), залучали до співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та розвитку дітей в умовах воєнного стану. Педагоги проводили з батьками індивідуальні бесіди, онлайн-консультації, анкетування, пропонували їм брати участь у проведенні онлайн-фотоконкурсів, онлайн-виставок дитячих робіт, підготовці та проведенні свят, конкурсів.
Зворотний зв’язок з членами родин вихованців педагоги здійснювали через Messenger, Viber, Facebook де систематично розміщували інформацію різноманітної тематики про розвиток, виховання та навчання малюків дошкільного віку.
Педколектив дитячого садка протягом 2023-2024 н.р. використовував сайт закладу дошкільної освіти як джерело інформації для батьків навчального, методичного та виховного характеру, постійно висвітлював питання організації життєдіяльності вихованців на сторінках соціальної мережі Facebook.
Батьківська громадськість надавала благодійну допомогу в оформленні груп та приміщень ЗДО, поповненні розвивальних середовищ ігровим матеріалом та придбанні навчально-методичного матеріалу: обладнано пральню сушарками для сушки білизни в кількості 6 штук; придбана фарба та проведено якісне фарбування обладнання на ігрових майданчиках; придбана електрична газонокосилка для скошування трави на майданчиках та території ЗДО; придбано цемент та проведено роботи по ремонту доріжок (цементування); закуплено ігрові матеріали для роботи груп та в ресурсну кімнату для роботи з дітьми з ООП.
В наступному начальному році необхідно організацію роботи з батьками націлювати на підвищення психолого-педагогічної культури батьків; приділяти належну увагу вивченню виховного потенціалу сімей та використання його результатів для більш ефективного впливу на проблемні моменти у вихованні дітей.
VІІІ. Аналіз здійснення соціально-педагогічного патронату.
Щоб визначити дітей, які потребують державної допомоги, вихователі закладу дошкільної освіти насамперед проводять бесіди з членами родин вихованців, обстеження умов життя й виховання дітей. Після цього складається соціальний паспорт дошкільного навчального закладу.
В закладі дошкільної освіти закладі складено соціальний паспорт ЗДО в якому відображені дані про дітей з багатодітних , малозабезпечених сімей, неповних сімей, діти, чиї батьки виконують або виконували свій службовий обов’язок в зоні бойових дій, діти – внутрішньо переміщені особи.
Протягом 2023-2024 навчального року в закладі освіти виховувалися наступні категорії дітей: діти, чиї батьки виконують або виконували свій службовий обов’язок в зоні бойових дій - 21 дітей, з багатодітних сімей - 4 дітей, діти внутрішньо переміщені особи – 19; діти постраждалі у внутрішніх конфліктах – 1 дитина.
Через ведення активних бойових дій на території України та у зв’язку з постійною міграцією населення, зокрема сімей з дітьми, адміністрація закладу не залишає поза своєю увагою та здійснює першочергове зарахування до дитячого садка дітей із числа внутрішньо переміщених осіб.
Адміністрація закладу систематично здійснює просвітницьку роботу серед батьків дітей соціально незахищених категорій про їх права, надає їм консультативну допомогу з питань оформлення необхідних документів та своєчасному наданні довідок в різні інстанції.
Педагогічним колективом закладу була проведена робота щодо соціально-педагогічного патронату сімей, діти яких не відвідують дошкільний навчальний заклад. В дошкільному закладі проводились Дні відкритих дверей, на яких з батьками велась роз’яснювальна робота про необхідність здобуття дошкільної освіти.
ІХ. Аналіз організації харчування.
З 21.11.2023 року діти відвідують заклад дошкільної освіти 4,0 години без організації харчування.
Організація питного режиму здійснювалася згідно норм – вода питна бутильована «Сонечко» (6л), в найпростішому запас води бутильованої «Петриківська» (1,5л) згідно потреб дітей.
Х. Аналіз медичного обслуговування.
Медичне обслуговування в дитячому садку проводиться згідно вимог. Протягом року за станом здоров’я вихованців триває постійний медичний (на період відсутності м/с з боку директора) і візуальний (з боку вихователів) контроль. На початку навчального року перевірені діагнози всіх дітей, відповідно до призначень педіатрів за станом здоров’я вони розподілені на медичні підгрупи: основну, підготовчу, спеціальну. Згідно рекомендацій сімейних лікарів визначано допустиме навантаження для дошкільників кожної групи, підбирано лікувально-профілактичні вправи.
Забезпечено дотримання санітарно-епідеміологічних вимог до ЗДО, виконання яких дозволяє створити нешкідливі умови розвитку, виховання, навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я; виконання вимог Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист від інфекційних хвороб», «Про охорону праці»; вимог Санітарного регламенту для ДНЗ, затвердженого наказом МОЗ України від 24.03.2016 №234; інструктивно-методичних рекомендацій «Організація роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у ЗДО» (лист МОН України від 14.02.2019 №1/11-1491).
Медичний кабінет обладнаний усім необхідним обладнанням, є ізолятор. В наявності шафа медична для зберігання ліків, столи, холодильник для лікарських засобів, ваги, ростомір, асортимент ліків, який відповідає нормативним вимогам для надання першої долікарської допомоги. Також постійно в наявності є запас дезінфікуючих засобів. Оформлено аптечку з найпростішому укритті з наявністю медикаментів згідно рекомендацій.
Вчасно складено графік проходження медоглядів працівників та здійснюється контроль за його виконанням (1 раз у 6 місяців), медогляд продено всіма працівниками у жовтні 2023 р. та квітні 2024 р., всі працівники мають належним чином оформлені медичні кнажки. У медичному кабінеті в інформаційному медичному куточку протягом року систематично розміщуються санбюлетні різної тематики. Щомісячно на педгодинах, нарадах при директору, апаратних нарадах обговорюються питання результатів медико-педагогічного контролю за станом здоров’я, нервово-психічного та фізичного розвитку дітей, результати контролю за розвитком рухів і фізичних якостей, оцінки організації, змісту та методики проведення різних форм з фізичного виховання, організація рухового режиму, робота з ослабленими дітьми, нагляд за санітарно-гігієнічними умовами, питання зниження захворюваності серед вихованців, порівняння показників відвідування дітьми дошкільного закладу, індексу здоров’я по всім віковим групам, питання по організації харчування дошкільників.
Щомісячно проводиться аналіз захворюваності дітей. Порівняльний аналіз дає можливість педагогам планувати оздоровчі та загартувальні заходи.
Провести чіткий аналіз захворюваності дітей з за 2023 рік неможливо, так ґяк діти почали відвідувати садо 21.11.2023 р., була адаптація.
Групи здоров’я (згідно наданих довідок ф.086 на 21.11.2023 р):
І група – 72 ( 96%)
ІІ група – 2 ( 2,7 %)
ІІІ група – 1 (1,3%)
На початок 2023-2024 навчального року та на 01.11.2023 було розроблено «План заходів щодо забезпечення дотримання санітарно – епідеміологічних вимог до ЗДО та проведення оздоровчих заходів» :
- здійснення освітнього процесу з урахуванням вимог до роботи в умовах адаптивного карантину до режиму дня, вікових індивідуальних особливостей дітей, виховання гігієнічних навичок та звичок при виконанні режимних процесів, до навчального навантаження;
- створення умов для оптимальної адаптації дітей у ЗДО;
- вжиття заходів щодо збереження і зміцнення здоров'я дітей дошкільного віку, зниження захворюваності, на формування у вихованців знань про здоров'я і здоровий спосіб життя, вдосконалення практичних навичок здорового способу життя;
- вдосконалення системи корекційно-відновлювальних, профілактичних заходів у ЗДО.
Проведено заходи щодо профілактики захворювань: загартовуючі процедури; використання різних видів гімнастики; дотримання температурного режиму, режиму провітрювання групових приміщень (відповідно графіку) та вологого прибирання згідно графіка з використанням деззасобів; своєчасне виявлення та ізоляція хворих дітей під час ранкового прийому та при перших ознаках захворювання протягом дня; організовано роз’яснювальну роботу з батьками з профілактики захворювань на ГРВІ, COVID-19 .
З метою зміцнення здоров’я дітей та профілактики різних видів захворювань, в тому числі на COVID-19, в закладі дошкільної освіти вихователями систематично проводилась фізкультурно-оздоровча робота: ранкова гімнастика; прогулянки на свіжому повітрі; фізкультурні заняття; фізкультхвилинки; гімнастика пробудження; дихальні вправи; фізкультурні свята та розваги. Помічники дотримуються встановленого санітарно – гігієнічного режиму, проведення дезинфекціїї поверхонь.
ХІ. Результати роботи щодо укріплення матеріально - технічної бази.
Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти протягом 2023-2024 н.р. знаходилося на належному рівні. Усі приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Освітнє середовище наповнено відповідно до «Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти» (наказ МОН від 19.12.2017 № 1633).
На виконання листа ДСНС України від 14.06.2022 № 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти» в підвальному приміщенні облаштовано тимчасове укриття№1 (до 50 осіб) та укриття №2 (до 50 осіб) для захисту вихованців та працівників у разі небезпеки (повітряна тривога, артобстріл тощо). Облаштування внутрішнього простору приміщень укриття комфортне, містить все необхідне обладнання для організації освітнього процесу.
КЗДО №238 ДМР має:
– музично-спортивну залу;
– медичний кабінет з ізолятором;
– методичний кабінет;
– кабінети директора, завідувача господарства;
– харчоблок;
– пральню;
– комору;
– групові приміщення;
– ігрові та спортивний майданчики.
У музичній (54 м кв) та спортивній залі (площа 54 м кв.) створені належні умови для здійснення музичного та фізичного виховання дітей, атрибути та обладнання підібрані згідно віку дошкільників. Зала оснащена піаніно та музичним центром, телевізором. Усі заняття проводяться під музичний супровід. Інтер’єр музично-спортивної зали оформлений відповідно до завдань естетичного виховання та сучасних вимог. Вдало підібрано кольорову гаму, характер освітлення зали. Комплектування відповідними меблями, обладнанням та інвентарем відповідає санітарно-гігієнічним вимогам та вимогам техніки безпеки.
Групові кімнати устатковані необхідними дитячими меблями, м’яким інвентарем, які відповідають санітарно-гігієнічним, естетичним вимогам. Педагоги використовують в оформленні груп панно, різнопланові композиції, виставки-презентації, фото композиції. У роздягальнях всіх вікових груп розміщені фотостенди, інформаційні куточки для батьків, виставки дитячих робіт.
В усіх вікових групах у наявності є сучасні яскраві іграшки та ігрові посібники, які відповідають віковим особливостям дітей. Вони достатньо зручно розміщені в різноманітних ігрових осередках, що створює сприятливу атмосферу для розвитку особистості дошкільника, його творчих здібностей тощо. Іграшки та предмети для ігор зберігаються на відкритих поличках. Іграшки дрібного та середнього розміру зберігаються у коробках і розміщені у доступних для дітей місцях. Педагоги для організації роботи з дітьми мають необхідні демонстраційні та роздаткові матеріали, літературний матеріал, дидактичні та розвивальні ігри тощо.
Педагоги закладу постійно спрямовують свої зусилля на створення сприятливих умов для розгортання дошкільниками свого буття, заохочують творчу активність дітей у специфічних для дошкільного віку видах діяльності: сюжетно-рольовій грі, продуктивній діяльності, спілкуванні з дорослими та однолітками. З цією метою вони створили відповідне розвивальне середовище, яке забезпечує умови для того, щоб діти набували навичок практичного життя, збагачували свій індивідуальний досвід з різних освітніх напрямів БК, розвивали загальні здібності: розумові, комунікативні, організаторські, конструктивні тощо. У кожній віковій групі є ігрові осередки сюжетно-рольових, театралізованих, настільно-друкованих, будівельних ігор. Також функціонують бібліотечний, художній, музичний, етнографічний осередки. У групах є куточки природи, де проводяться самостійні та організовані спостереження, праця, чергування, нескладні досліди, є живі об’єкти, зібрані квіти відповідно до віку дошкільників, різні необхідні матеріали та обладнання для проведення експериментування, пошуково-дослідницької діяльності. У групах також облаштовані куточки чергових, є спортивні осередки, де зберігається необхідне обладнання для проведення загартовуючих процедур, фізкультурних комплексів на повітрі, рухливих ігор, ігор-естафет, матеріали з валеологічного виховання дошкільників.
Територію закладу прикрашають яскраві квітники, рабатки, клумби, ігрове та спортивне обладнання. Силами педагогів, батьків та вихованців створено спортивний майданчик, облаштовано «екологічну стежину», де вихователі намагаються забезпечити всі необхідні умови для проведення практичної, експериментальної діяльності дітей, їх екологічного виховання.
Кожна вікова група має ігровий майданчик з трав’яним покриттям для проведення прогулянок з дітьми. На майданчиках розташовані альтанки, столи та лави для дошкільників, різноманітні спортивні та ігрові споруди, нетрадиційне ігрове обладнання для забезпечення рухової активності дітей протягом дня.
Протягом 2023-2024 н.р. розвиток матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти №238 здійснювався за рахунок фінансування з місцевого бюджету відповідно до затвердженого кошторису департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради. Було здійснено ремонт найпростішого укриття №1 та найпростішого укриття №2, ремонт водостічної системи.
За спонсорські кошти придбано сушарки для білизні для обладнання пральні (6 шт) – 2550 грн; дезінфікувальні засоби (4 кг) – 1800 грн; пральний порошок для прання білизни (16 кг) - 1664 грн; фарбу для ремонту спортивного та ігрового обладнання на майданчиках – 5200 грн; електрокосарка – 3499 грн; іграшки для груп та ресурсної кімнати – 4503 грн; завезено пісок для організація літнього оздоровчого періоду (10 т) – 3500 грн.
Для зміцнення матеріально-технічної бази в ЗДО були проведені такі заходи: напередодні нового навчального року проведено ремонт групових приміщень та вестибюлю. Придбаний навчально - методичний матеріал. Проведено благоустрій території: озеленення, фарбування обладнання на ігрових майданчиках.
Залишились проблемні питання, які необхідно вирішити: поновити тверде покриття території , відремонтувати вестибюль лівого та правого крила, поповнити дитячі майданчики сучасними малими ігровими формами, придбання меблів для укриття.
Утримання та влаштування будівлі на території закладу відповідає санітарним нормам устрою й утримання дитячих дошкільних закладів. Технічний стан будівлі задовільний.
Територія закладу повністю огороджена. Перед початком літнього оздоровчого періоду завезено пісок (10 т). Прибирання майданчиків і всієї території дошкільного закладу здійснюється щоденно. За потребою здійснюється викос трави, обрізка кущів, сушнику. Сміття прибирається у смітники та вивозиться по мірі заповнення згідно договору на вивезення сміття.
ХІІ. Робота з питань охорони праці.
Відповідно до Закону України «Про охорону праці», адміністрація закладу продовжувала працювати над реалізацією завдань державної політики в галузі охорони праці. Протягом року директором Галиною ФЕДІНЧИК, в.о.завідувача господарства Зінаїди СТРЕЛЬЦОВОЇ, відповідальною за пожежну безпеку Іриною ОНІШКО регулярно і своєчасно здійснювався систематичний контроль за дотриманням вимог охорони праці, ТБ, ППБ, наявності інструкцій на робочих місцях та біля технологічно-побутового обладнання, за проведенням планових інструктажів та навчання з ОП, ТБ та ППБ зі всіма працівниками закладу, з працівниками, що відносяться до І групи з електробезпеки, за проведенням позапланових цільових інструктажів; обстеженням технічного стану будівлі, тимчасового укриття, обладнання, дитячих ігрових та спортивного майданчиків, спортивного обладнання, за технічним станом технологічного обладнання, вогнегасників, за повіркою терезів, гирь, манометрів; своєчасним проходженням працівниками медичного огляду; організацією медичного обслуговування та харчування дошкільників; організацією ЦЗ, виконання інструкцій щодо дій персоналу у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій тощо. Дане питання систематично розглядалося на педгодинах, виробничих нарадах, загальних зборах членів трудового колективу.
У жовтні 2023 р., квітні 2024 р. був проведений Тиждень безпеки дитини. У месенджері Viber педагоги закладу надавали батькам вихованців консультативну допомогу з питань ОбЖД, організували виставку дитячих малюнків на тему «Безпека життя і здоров’я дитини». Для педагогів та батьків вихованців на сайті ЗДО були розміщені інформаційно-просвітницькі матеріали відповідної тематики. Також педагоги мали можливість користуватися методичними матеріалами з питань охорони життя та здоров’я дітей, по організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, які вихователь-методист розмістила на Google Диску.
На випадок надзвичайної ситуації педагоги мають заздалегідь погоджений маршрут переходу в укриття для кожної групи ЗДО. Педагоги закладу здійснюють евакуацію дітей відповідно до Плану реагування на надзвичайні ситуації.
ЗДО забезпечений засобами індивідуального захисту та первинними засобами пожежогасіння. В наявності пожежний щит з обладнанням, 28 вогнегасників. Плани евакуації на випадок пожежі знаходиться на І та ІІ поверхах, в укриттях.
На основі нормативних документів у дитячому садку розроблені інструкції з ОП для працівників різних категорій. Один раз у три роки вони здають заліки по їх виконанню та дотриманню інструкцій по охороні життя і здоров’я дітей. Також 1 раз у три місяці пожежно-технічною комісією, яка призначається наказом по ЗДО, складаються акти обстеження основної будівлі і споруд, приміщень, прогулянкових майданчиків, спортивного, ігрового та нестандартного обладнання.
У закладі дошкільної освіти є в наявності база нормативних документів, що регламентують роботу з охорони праці та дотримання санітарно-гігієнічних норм, є план евакуації дітей та працівників на випадок надзвичайної ситуації. Наказами директора призначено відповідальних осіб з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони життя і здоров’я дітей.
В 2023 році обласним центром проводено заняття санмінімуму із педагогами та обслуговуючим персоналом з питань виконання санітарно-гігієнічних норм, попередження кишково-шлункових захворювань, надання першої долікарняної допомоги при різних захворюваннях та в надзвичайних ситуаціях тощо.
У закладі дошкільної освіти систематично дотримується оптимальний температурний режим, щоденно здійснюється (згідно графіка) провітрювання та вологе прибирання приміщень. Температура в групових приміщеннях становить +19С – +20С, в групі для дітей раннього віку – +21С – +22С. У спальних кімнатах – +16С – +18С. Освітлення столів та демонстраційних дощок раціональне. Монотонні, неприємні звукові подразники відсутні. Меблі відповідають зросту дошкільників, інвентар та обладнання підібрано відповідно до вимог техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та естетичних вимог. Про дотримання санітарно-гігієнічних правил свідчать результати перевірок Головного управління Держпродспоживслужби в області, під час яких порушень не зафіксовано.
Випадків дитячого травматизму, фізичного і психічного насильства, образ, недбалого і жорсткого поводження з дітьми в ЗДО не зареєстровано.
Заміри опору ізоляції електромережі, випробування технологічного обладнання, блискавкозахисту проводяться згідно термінів – останній в жовтні 2023 р..
Результати перевірок виконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки розглядались на виробничих нарадах, педрадах, зборах.
Працівниками підрозділів пройдено спеціальне навчання з охорони праці (3 особи), МНС (1 особа); пожежної безпеки (2 особи); з електробезпеки (1 особа), по роботі з тепловими установками (1 особа).
Водночас основною проблемою з охорони праці залишається питання фінансування. Відсутність належного фінансування заходів з охорони праці не дозволяє повноцінно виконувати вимоги чинного законодавства з охорони праці.
ХІІІ. Аналіз заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей та запобіганню дитячого травматизму
За результатами внутрішнього контролю за станом роботи з охорони життя та здоров’я дітей, запобігання травматизму в закладі дошкільної освіти було зроблено наступне:
- проведено ідентифікацію обˊєкту (січень, 2024 р.);
- розроблено План реагування в надзвичайних ситуаціях (листопад,2023 р.)
- складено Паспорт безпеки на обˋєкт (березень, 2024 р.)
- розроблено План на випадок ризиків нападу (березень, 2024 р.)
- всі педагоги пройшли навчання за курсом «Мінна_безпека» з отриманням сертифікату
- педагоги прошли курс «Надання домедичної допомоги»;
- Розроблено інструкції для працівників в період воєнного стану:
- ІНСТРУКЦІЯ щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру;
- ІНСТРУКЦІЯ з безпеки життєдіяльності в воєнний стан;
- ІНСТРУКЦІЯ з організації дистанційної роботи;
- ІНСТРУКЦІЯ для працівників з надання долікарської допомоги
- Алгоритм дій за сигналом «Повітряна тривога!»,
- Проведено інструктаж-практикум щодо дій персоналу під час повітряної
тривоги
- Проведено заняття з евакуації під час сигналу «Повітряна тривога!»
- систематично проводились інструктажі працівників ЗДО;
- складено паспорт здоров’я дошкільників в усіх вікових групах;
- забезпечено санітарно-гігієнічні умови в групах (достатнє освітлення, відповідність меблів зросту дітей, провітрювання приміщень, вологе прибирання);
- випускались інформаційні листи для батьків з питань охорони життя і здоров’я дітей;
- поповнювалось інформаційно-методичне забезпечення з таких розділів як: перша медична допомога, дії у разі повітряної тривоги, дорожньо-транспортний травматизм, інфекційні хвороби, небезпечні предмети, пожежна безпека, безпека в побуті, особиста гігієна та здоровий спосіб життя, безпека життєдіяльності під час відпочинку в літній період;
- продовжувалося створення умов щодо роботи з дітьми: обладнання куточків в групах по дорожньо-транспортному травматизму, пожежних куточків;
- систематично проводились консультації для батьків, зроблені контейнери накопичувачі з ОБЖД , поповнена база наочної інформації.
Робота з педагогами:
- З метою запобігання нещасним випадкам та збереження здоров’я кожного вихованця систематично проводилися інструктажі та вівся контроль за дотриманням техніки безпеки у групах та ділянках дошкільного закладу.
- Опрацьовувалась педагогічна та методична літератури з даного питання з новими педагогами та на педагогічній годині.
- Оновлювалися дидактичні та сюжетно-рольові ігри.
За період 2023 – 2024 навчального року випадки травматизму під час освітнього процесу з вихованцями та працівниками відсутні.
Робота з батьками: проводились онлайн-консультації у соціальних мережах, месенжерах, друкувались пам’ятки, батьки залучались до виставок дитячих малюнків, поробок. Були включені в порядок денний групових батьківських зборів питання щодо охорони життя та попередження дитячого травматизму, дотримування навичок здорового способу життя.
XIV. Загальні висновки.
Протягом року робота колективу закладу дошкільної освіти велася на достатньому рівні: процес освітньо-виховної роботи проходив згідно вимог нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина». Проводилася робота щодо вдосконалення методичної роботи з педагогічними кадрами: створення умов для активізації творчого потенціалу та професійної активності педагогів, впровадження в практику роботи дошкільного закладу інноваційних технологій щодо удосконалення професійних якостей та підвищення кваліфікації вихователів.
Необхідно відзначити, що в зв’язку з військовим станом, запланована робота закладу не була виконана в повному обсязі.
Пріоритетними напрямками у сфері матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності залишається обладнання і оснащення педагогічного процесу, методичної та фізкультурно-оздоровчої бази.
Зауважень по роботі ЗДО та його керівника протягом року не зареєстровано. Конфліктних ситуацій в закладі не було. Випадки булінгу, мобінгу відсутні.
Виходячи з вищенаведеної інформації, роботу комунального закладу дошкільної освіти (ясла – садок) №238 Дніпровської міської ради за 2023-2024 рік прошу вважати задовільною.
Я, як директор КЗДО №238 ДМР, зобовˊязуюся продовжувати виконувати поставлені питання, які належить до моєї компетенції, для забезпечення належних умов дляґ всіх учасників освітнього процесу ( вихованців/вихованок, працівників, батьків), для підтримання належного іміджу та збільшення потенційних можливостей розвитку закладу освіти..